Eh, wat betekent dat? Hoge isolatiewaarde?rielplayer schreef:
Toevallig eergisteren de mijne binnen gekregen. Wel even wennen qua materiaal omdat er bamboo inzit blijkbaar. Het is echt een shirt voor rustige ritjes.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Inmiddels zijn al mijn Attaquer spullen binnensjoerdth schreef:Goeie tip!GortDroog schreef:
De Engelse webshop Giro Cycles (https://girocycles.com/collections/attaquer) verkoopt trouwens ook Attaquer kleding. Wellicht kun je op die manier het hele belastinggedoe de volgende keer omzeilen.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Is zoiets als "de rem" zou ik denken. Heb ik het idd goed?
- Forum-lid
Werd gek van dat gezeik,hebt u geen bel
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Niet om het een of ander @Ikon hoor maar rij jij met je remblokkenstelhandels op de remmen omhoog of heb jij voor het monteren van je "HideMyBell" het voorwiel eruit moeten halen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Nee niet echt,maar ik zie hetOrlok schreef:Niet om het een of ander @Ikon hoor maar rij jij met je remblokkenstelhandels op de remmen omhoog of heb jij voor het monteren van je "HideMyBell" het voorwiel eruit moeten halen.
Weet ook niet waarom ik ze open hebt staan,maar voor de oplettendheid
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Weet het weer,heb gekeken of mijn cross voorwiel met 28mm band past,maar dat past net niet en vergeten terug te zetten.
Nogmaals bedankt .
Nogmaals bedankt .
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- rielplayer
- Forum-lid
Het is een zwaar shirt, niet wat je verwacht bij fietsshirt. Althans ik niet.bluv107 schreef:Eh, wat betekent dat? Hoge isolatiewaarde?rielplayer schreef:
Toevallig eergisteren de mijne binnen gekregen. Wel even wennen qua materiaal omdat er bamboo inzit blijkbaar. Het is echt een shirt voor rustige ritjes.