Mijn eerste post was een korte introductie van mezelf in het nieuwe forum leden topic, dus dut is misschien wel een goede plek om mijn fietsen "voor te stellen".
Ik heb sinds 2012 een specialized allez expert aluminium. Op de foto te zien in Sicilië waar hij tegenwoordig permanent verblijft bij mijn schoonfamilie.
Daarnaast heb ik mtb van Specialized, een Epic comp carbon 2018.
Als triathlonfiets heb ik een Cervelo p3, recent de cockpit vervangen voor een Tririg Alpha one en ook een Tririg voorrem.
De rode Pinarello F8W heb ik tweedehands gekocht en ben dol op die fiets. Er zitten Gokiso wielen op, zaten bij de fiets toen ik hem kocht en waren als nieuw. Bevallen uitstekend.
Deze F8W gaat waarschijnlijk dit jaar naar Sicilië ter vervanging van de Specialized allez expert. Die komt dan terug maar Nederland als winterfiets of voor de Tacx.
Reden dat de F8W naar Sicilië kan is de recente aankoop van een Pinarello Dogma F12. Op de foto staat hij net nieuw met zelfs de ventieldopjes er nog op.. Voorvork moet ik nog afzagen. Eerste ritten mee gereden en ik zit er met vlinders in mijn buik op!
Ik heb overigens bijna alle fietsen in dit topic bekeken en er zit veel moois bij! Uit mijn fietsen kun je wel afleiden dat ik geen purist ben en bijna alles wel kan waarderen. Titanium, staal, carbon, klassieke frames of experimenteel, ik zie het allemaal graag. Ben benieuwd naar jullie eventuele reacties, ook als je iets niet mooi vindt want wellicht heb ik er zelfs wat aan. Smaken verschillen bovendien sowieso dus zal me er niet aangesproken door voelen
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Pinarello F12 - Pinarello F8W - Specialized Allez Expert alu - Specialized Epic Comp + Cervelo P3