Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Túnel wielersokken:
Ik fietste met iemand die gek is op het drankje en Mallorca en het niet kon nalaten onze fietsroute langs de Túnel fabriek te laten gaan...even naar binnen. Hij had al een shirt en reed al rond als een fietsende Túnel reclame maar scoorde ook nog een bidon en ik vond deze sokken wel toepasselijk. Mallorca, herinnering, geel...nog meer redenen nodig?
Ik fietste met iemand die gek is op het drankje en Mallorca en het niet kon nalaten onze fietsroute langs de Túnel fabriek te laten gaan...even naar binnen. Hij had al een shirt en reed al rond als een fietsende Túnel reclame maar scoorde ook nog een bidon en ik vond deze sokken wel toepasselijk. Mallorca, herinnering, geel...nog meer redenen nodig?
Veni. Vidi. Fietsie.
- boswielrenner
- Forum-lid
Maatvoering is accuraat. De maattabel op de site van Rapha is goed en correct.
Ik ben zelf wel erg fan van de bibshorts van Rapha. Niet zo goed als Assos, maar wel bovengemiddeld goed. Fijne zeem en pasvorm.
Ik ben zelf wel erg fan van de bibshorts van Rapha. Niet zo goed als Assos, maar wel bovengemiddeld goed. Fijne zeem en pasvorm.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Mezelf vandaag op een nieuwe camera voor op de fiets getrakteerd.
35 jaar geleden begonnen met de MInox GT35, Was toen eigenlijk het enige alternatief om in je shirt mee te nemen. Nu is er een bizar aanbod aan outdoor-compacts. M'n oude Olympus Touch gaat naar Marktplaats en maakt plaats voor een Panasonic DMC-FT5. Komende week even testen en dan op naar Italië
35 jaar geleden begonnen met de MInox GT35, Was toen eigenlijk het enige alternatief om in je shirt mee te nemen. Nu is er een bizar aanbod aan outdoor-compacts. M'n oude Olympus Touch gaat naar Marktplaats en maakt plaats voor een Panasonic DMC-FT5. Komende week even testen en dan op naar Italië
+1. Pro Team broeken zijn fantastisch, zeer strak en toch niet te nauw. De meer tourgerichte lijn is goed qua zeem maar de stretch van de broek is wat te losjes voor mij.DDX schreef:Ik zweer bij broeken van rapha, zeker voor lange ritten.
Wel de pro team uitvoering, heb ook keertje goedkopere lijn gekocht maar die heb ik maar paar keer aan gehad.
-
- Forum-lid
Een tas vol klein spul:
Derrailleurwieltjes
Ketting
Remblokken
Binnenkabels rem en versnelling plus kabelhoedjes
Nieuwe pads in mijn helm
Kettingslijtagemeettoolcheckding
Kabelkniptang
Stuurlint
Overschoenen, want de oude waren bij valpartij stuk gegaan
Het is klein spul maar groot geld (relatief dan hè)
Derrailleurwieltjes
Ketting
Remblokken
Binnenkabels rem en versnelling plus kabelhoedjes
Nieuwe pads in mijn helm
Kettingslijtagemeettoolcheckding
Kabelkniptang
Stuurlint
Overschoenen, want de oude waren bij valpartij stuk gegaan
Het is klein spul maar groot geld (relatief dan hè)
Zojuist een paartje Castelli classic handschoentjes online afgetikt.
Zijn reeds onderweg. Vind mijn winter handschoenen meteen veel te warm nu. Had ze uit gedaan en zonder verder gereden. Maar dat vond ik niet aangenaam.
Dus meteen maar bestellen dan, .
Zijn reeds onderweg. Vind mijn winter handschoenen meteen veel te warm nu. Had ze uit gedaan en zonder verder gereden. Maar dat vond ik niet aangenaam.
Dus meteen maar bestellen dan, .
- fietser1972
- Forum-lid
Vandaag mijn 4e Assos T.Neo Pro S7 broek gekocht. Deze was n.l. in de aanbieding bij Salden incl. de banden - en Born sportvoeding. Vorig jaar ook gebruik gemaakt van deze bundel aanbieding - ook toen met de Schwalbe One 25mm banden.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless