Enzzo schreef: ↑05 feb 2024 23:06
De meesten dames zijn influencers die gegijzeld worden door de marketing industrie. Mag ik daar iets van vinden? Ja! Moet ik dat hier laten weten? Hmm? Ik weet het niet maar ik ben dan ook niet de eigenaar van dit forum.
En vinden die dames dat ook? Of vinden we die dames niet geschikt/bekwaam om daarover te oordelen?
Ik denk dat volwassen toerekeningsvatbare mensen best in staat zijn om hun eigen keuzes te maken.
Mijn ervaring met zo'n mensen is dat die best wel weten wat ze willen, goed inschatten wat voor -en nadelen zijn en lak hebben aan conservatieve moralisten.
Maar in de geest van vrijheid van meningsuiting en “alles moet gewoon kunnen” mag ik, denk ik, wel vinden dat dit topic bijzonder vrouwonvriendelijk is, banaal is en niet meer helemaal van deze tijd is. En nogmaals: ik heb nul komma niets met woke gezever maar ik vind wel dat er enig beleid mag zijn op basis van fatsoensnormen en diversiteit in een moderne organisatie (waar ik dit forum ook onder schaar)
Je hebt dus wél iets met woke als je je stelling inhoudelijk bekijkt.
Het gebruik van het woordje "maar" achter de zin, deed me denken aan het welbekende zinnetje ik ben geen racist, maar. Ook daar ontkracht vaak het tweede deel van de zin het eerste deel.
Dat er een (obligatoire) link zou zijn tussen jouw fatsoensnormen en diversiteit en een moderne organisatie is een aanname (gestaafd met?) en lijkt me eerder een persoonlijke projectie.