Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Schone dames!

Ramon73
Forum-lid

Ramon73 05 feb 2024 18:59

scottwilko schreef: 04 feb 2024 18:07
Toevallig heb ik de foto nog gezien voor hij is verwijderd. Ik kan mij toch zeker herinneren dat deze foto meermalen eerder langs is gekomen in dit topic.
Degene die nieuwsgierig is naar de gewraakte foto, kan die hier nog even bewonderen.

Graag stilhouden, wil niet opnieuw een rel stichten. Daarom achter een linkje zodat de teergevoelige zieltjes niet beschadigd raken.
Dogma F

MPolleke
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar MPolleke 05 feb 2024 22:12

Kan het zijn dat mensen op dit forum toch erg behoefte hebben aan drama? En is dat dan omdat ze teveel op Facebook en Twitter zitten en geinfecteerd zijn met het gif aldaar, of zitten mensen juist te weinig op dat soort dingen en is het leven te saai?

Met een forum als dit moet je ergens een grens trekken.
En let op! Deze website is niet van jou of van ons, maar van Fiets. Zij bepalen de grenzen die gehanteerd worden. Het is niet zo moeilijk je te schikken zonder de drama queen uit te hangen.

Of neem ik het weer eens te serieus en moet ik het met een lach en een grap afdoen?

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 05 feb 2024 22:16

Die grenzen zijn dikwijls uitgezet in dit topic.
In het verleden stond dat zelfs in de topictitel.
Misschien dat de moderator van dienst de regels in de beginpost kan zetten.

hopjes
Forum-lid

hopjes 05 feb 2024 22:49

Maar wat verwachten jullie te zien in het schone dames topic op een fiets forum?

Als je bang bent voor een blote tiet, geile blik of te strakke kont dan blijf je toch uit dit cafe topic?

Zeiken om modereren ipv je zelf aan te bieden als moderator. Een ander vertellen wat ze wel en niet leuk mogen vinden en mogen verwachten. Bah, belerend, typerend en betweterig gedrag vind ik het.

Ik verwacht in dit topic een dame die op een fiets zit, de ene keer sexy, de andere keer een prachtfiets en de derde keer in de modder...

In het auto topic een stoere v8 Dodge zonder fiets is dat beter?

In politiek topic een post over de boeren...

In muziek een post over speakers...

In vandaag gefietst een post over de pekel.

Maak je niet druk en laat een ander vrij...

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 05 feb 2024 23:06

Aangezien ik min of meer de aanstichter ben van deze hele discussie zal ik nog maar even reageren:
Het interesseert mij persoonlijk helemaal niets dat er blote tieten te zien zijn, sterker nog ik vind het nogal hypocriet om te vinden dat die blote tieten minder provocerend zijn dan de verhulde tieten waar je feitelijk wel alles kunt zien wat je wilt zien.

Waar het mij om ging is dat je toch ergens een grens moet trekken tussen wat nu wel en niet toegestaan is op een openbaar forum.

Intrinsiek vind dit hele topic futiel! De meesten dames zijn influencers die gegijzeld worden door de marketing industrie. Mag ik daar iets van vinden? Ja! Moet ik dat hier laten weten? Hmm? Ik weet het niet maar ik ben dan ook niet de eigenaar van dit forum.

Wat ik ter discussie wilde stellen is dat het in mijn optiek geen plaats heeft op een openbaar forumdeel.
Blijkbaar denkt de eigenaar daar anders over dus dan heb ik me daarbij neer te leggen.

Maar in de geest van vrijheid van meningsuiting en “alles moet gewoon kunnen” mag ik, denk ik, wel vinden dat dit topic bijzonder vrouwonvriendelijk is, banaal is en niet meer helemaal van deze tijd is. En nogmaals: ik heb nul komma niets met woke gezever maar ik vind wel dat er enig beleid mag zijn op basis van fatsoensnormen en diversiteit in een moderne organisatie (waar ik dit forum ook onder schaar)

That’s it folks.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 06 feb 2024 09:45

Enzzo schreef: 05 feb 2024 23:06 De meesten dames zijn influencers die gegijzeld worden door de marketing industrie.
Mwa, ik zie ze niet echt als slachtoffers hoor.....
Tis meer het klik-volk wat al die plaatjes aanklikt. Een slanke dame in een sport-bh is garantie voor clicks, en clicks is garantie voor meer inkomen. Vind het eerder bizar hoe bedrijven al die doorzichtige typetjes blijven sponsoren.
De japkejannes waarbij echt alles wordt uitgemolken, inclusief de baby, Pinarello en Assos die Puck in de schijnwerpers zetten. Garmin heeft er ook een handje van om hun spullen aan jan en alleman uit te delen op insta.
Het is niet gegijzeld worden, het is een keuze om zo je geld te verdienen. De hypocisie om op een ander moment te zeiken dat je gezien wordt als lustobject heb ik dan meer moeite mee.
Less is bore

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 06 feb 2024 12:48

Volgens mij hebben we daar al een discussie over gehad in het Bikemotion topic.
Het is voor bedrijven veel voordeliger om het advertentie budget richting influencers te dirigeren. Krijgen ze nog meer aandacht voor terug ook.
En vrouwen ( hoe geëmancipeerd ook) willen zoveel mogelijk aandacht.

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 06 feb 2024 13:32

Mensen overzien niet wat het met ze doet als ze ineens BN,er zijn.
Je kan dat dom noemen ik denk onwetend.

Soms heb je er ook geen invloed op je zet 1 ding onschuldig online en het blijkt een hit te worden.
1 opmerking die uit zijn verband wordt gerukt. Ook daar hebben mensen weer belang bij.

ColumsbusMJ
Forum-lid

ColumsbusMJ 06 feb 2024 13:33

Natuurlijk, zoveel mogelijk aandacht dat is wat vrouwen willen.

Fietsgenieter
Forum-lid

Fietsgenieter 06 feb 2024 14:42

Een paar blote borsten, en kijk: diepgravende analyses, hedendaagse man-vrouwverhoudingen, sociale media en de wenselijkheid daarvan, het lot van influencers. Gehoord de beraadslagingen, constaterende dat vrou'lijk naakt schijnbaar hevige emoties oproept, kom ik naar lang wikken, wegen, overpeinzen en innerlijk zoeken tot een conclusie: soms willen we gewoon tieten zien. Doe er voor de balans ook een paar harige, zweterige mannendecolletés bij en dan we er toch.

Dat stuit toch niemand tegen de borst. Die je anders wel nat kan maken. Maar steek 'm/ze fier vooruit. Maak ze vol om uit te zingen. Wij hebben toch allemaal een brave in-.
Verder niets aan tie te voegen.

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 06 feb 2024 15:35

Enzzo schreef: 05 feb 2024 23:06 De meesten dames zijn influencers die gegijzeld worden door de marketing industrie. Mag ik daar iets van vinden? Ja! Moet ik dat hier laten weten? Hmm? Ik weet het niet maar ik ben dan ook niet de eigenaar van dit forum.
En vinden die dames dat ook? Of vinden we die dames niet geschikt/bekwaam om daarover te oordelen?
Ik denk dat volwassen toerekeningsvatbare mensen best in staat zijn om hun eigen keuzes te maken.
Mijn ervaring met zo'n mensen is dat die best wel weten wat ze willen, goed inschatten wat voor -en nadelen zijn en lak hebben aan conservatieve moralisten.

Maar in de geest van vrijheid van meningsuiting en “alles moet gewoon kunnen” mag ik, denk ik, wel vinden dat dit topic bijzonder vrouwonvriendelijk is, banaal is en niet meer helemaal van deze tijd is. En nogmaals: ik heb nul komma niets met woke gezever maar ik vind wel dat er enig beleid mag zijn op basis van fatsoensnormen en diversiteit in een moderne organisatie (waar ik dit forum ook onder schaar)
Je hebt dus wél iets met woke als je je stelling inhoudelijk bekijkt.

Het gebruik van het woordje "maar" achter de zin, deed me denken aan het welbekende zinnetje ik ben geen racist, maar. Ook daar ontkracht vaak het tweede deel van de zin het eerste deel.

Dat er een (obligatoire) link zou zijn tussen jouw fatsoensnormen en diversiteit en een moderne organisatie is een aanname (gestaafd met?) en lijkt me eerder een persoonlijke projectie.

bakboord1
Forum-lid

bakboord1 06 feb 2024 17:36

On topic maar weer:
IMG_0355.jpeg

Plaats reactie