Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Verkeerd forum jongens! Rap mag hier alleen gebruikt worden in de context van rapper fietsen.Ernie C. schreef:Ik vond hem een beetje soft eerlijk gezegd. Sowieso komt er niet veel goede rap meer uit. Wakedafucup van Onyx was de laatste die echt vet was.
o'7o
- Sweety2008
- Forum-lid
Om de ketting nog beter te poetsen bij de Zeeman pijpreinigers gekocht. Nu kom ik gemakkelijk tussen de schakels.
Ghost Nivolet 6LC
Vooruit een fietsende rapper dan: https://www.youtube.com/watch?v=De6-5CkOeRUDouglas schreef:Verkeerd forum jongens! Rap mag hier alleen gebruikt worden in de context van rapper fietsen.Ernie C. schreef:Ik vond hem een beetje soft eerlijk gezegd. Sowieso komt er niet veel goede rap meer uit. Wakedafucup van Onyx was de laatste die echt vet was.
(En een veel te grote racefiets in de clip als excuusfiets )
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Ben je nu al aan je 4e NeoPro S7 toe? Zo lang zijn die nog niet eens op de markt toch? Ik rij nog steeds met mijn 5 jaar oude Uno die er prima uitziet na vele kilometers. Heb nog een nieuwe in doos op reserve.rene schreef:Vandaag mijn 4e Assos T.Neo Pro S7 broek gekocht.
Deze blijft ook nog in de doos - het was ivm de aanbieding icm de banden dat ik hem gekocht had. Ik heb 5 Assos broeken in gebruik - naast de 3 NeoPro S7 ook nog 2 Uno's met het groene S5 zeem.ypuh schreef: Ben je nu al aan je 4e NeoPro S7 toe? Zo lang zijn die nog niet eens op de markt toch? Ik rij nog steeds met mijn 5 jaar oude Uno die er prima uitziet na vele kilometers. Heb nog een nieuwe in doos op reserve.
Het grote voordeel is dat alle broeken gebruikt worden - maar dus heel lang goed blijven. Op vakantie fiets ik nagenoeg elke dag en is niet alles gelijk schoon in de kast. Ik heb zelfs nog een Uno met het oranje S3 zeem, maar die wordt onderhand wel echt iets minder en wordt gebruikt op de Tacx.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Dan is het wat beter te begrijpen . Ik begon al een beetje bang te worden dat de broeken zo snel versleten waren. Als je het een beetje afwisselt slijt het ook een stuk minder snel en kom je ook niet voor verrassingen te staan (geen broek) als er toch een keer één stuk gaat.rene schreef:Deze blijft ook nog in de doos - het was ivm de aanbieding icm de banden dat ik hem gekocht had. Ik heb 5 Assos broeken in gebruik - naast de 3 NeoPro S7 ook nog 2 Uno's met het groene S5 zeem.
Het grote voordeel is dat alle broeken gebruikt worden - maar dus heel lang goed blijven. Op vakantie fiets ik nagenoeg elke dag en is niet alles gelijk schoon in de kast. Ik heb zelfs nog een Uno met het oranje S3 zeem, maar die wordt onderhand wel echt iets minder en wordt gebruikt op de Tacx.
Het is overigens ook een topaanbieding! Nu ze gestopt zijn met de Uno te produceren is de eerstvolgende Assos toch flink aan de prijs. Met zo'n aanbieding is het nog te overzien.