Canyon
https://www.dropbox.com/s/zznahq82f4qrdx7/DSC_1162.JPG
Dit is inderdaad de normale structuur van UD-carbon. Op elk UD-onderdeel wat ik tot op heden gehad heb was dit in meer of mindere mate aanwezig.
Dit is inderdaad de normale structuur van UD-carbon. Op elk UD-onderdeel wat ik tot op heden gehad heb was dit in meer of mindere mate aanwezig.
Heb precies hetzelfde bij mijn Wilier Cento 1 Air. Het is bij mij trouwens zichtbaar over het hele frame, zadelpen, voorvork etc. Is bij alle Cento1 (althans het huidige model) het geval. Het ziet er een beetje uit als marmer.
Als het zich bij jou fiets beperkt is tot maar 1 plek op het frame dan kan ik me voorstellen dat je het niet mooi vind en dat het ook niet de bedoeling is geweest van Canyon. In dat geval toch even wat nadrukkelijker reclameren zou ik zeggen.
Groet,
Rick
Als het zich bij jou fiets beperkt is tot maar 1 plek op het frame dan kan ik me voorstellen dat je het niet mooi vind en dat het ook niet de bedoeling is geweest van Canyon. In dat geval toch even wat nadrukkelijker reclameren zou ik zeggen.
Groet,
Rick
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
-
- Forum-lid
Bedankt voor alle reacties.
Het is voornamelijk op de bovenbuis zichtbaar, maar ook op de diagonale buis. De plek net voor de zitbuis is zoals op de foto te zien is het meest opvallend. Mogelijk ook andere plekken, zo goed heb ik nog niet gekeken!
Kortom; niet te veel in het felle licht zetten en er gewoon aan wennen. Stelt mij in ieder geval gerust dat dit normaal is en hoort bij dit type materiaal.
Het is voornamelijk op de bovenbuis zichtbaar, maar ook op de diagonale buis. De plek net voor de zitbuis is zoals op de foto te zien is het meest opvallend. Mogelijk ook andere plekken, zo goed heb ik nog niet gekeken!
Kortom; niet te veel in het felle licht zetten en er gewoon aan wennen. Stelt mij in ieder geval gerust dat dit normaal is en hoort bij dit type materiaal.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
zou 't even na moeten zoeken in dit topic, maar was er niet ooit iemand die om deze reden z'n canyon terug heeft gestuurd en een nieuwe heeft gekregen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Hangt er natuurlijk vanaf wélke canyon...beni schreef:Even een vraag, ik fiets nu op een cannondale caad9 56cm. Als ik een canyon wil aanschaffen kan ik dan gewoon de 56 aanhouden of moet ik met canyon naar 54??????
Ik zou de geometrietabellen eens naast elkaar leggen.
-
- Forum-lid
Vandaag een Ultimate Al SLX frame maat L besteld. Al een tijdje geleden deze keuze gemaakt, maar nu komt het moeilijkste stuk: afwachten over de levertijden (staat op week 21)en geduld opbrengen tot het frame er is!