De ontwikkeling is er gewoon uit. Meer aero was het eerst en nu gaan we weer lightweight.
Zo beetje het meest onzinnige.
Grootste ontwikkeling de laatste twee a drie jaar zit in de banden van bepaalde merken.
En waar nog veel ruimte is, ergonomie, maar dat wordt vrij slecht opgepakt.
Cannondale
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13020
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Als ik echt geld had zou ik de mallen kopen van de Synapse en SuperSix voor de velgremversies.
Zorgen dat leveranciers wielen en groepen beschikbaar hebben en dat gaan verkopen.
Over 5 tot 10 jaar wordt dat de nieuwe trend, het begint met gebruikt dat volledig gerefurbished word en dan komt er vanzelf iemand op het idee om de klassiekers weer nieuw te gaan maken.
Zorgen dat leveranciers wielen en groepen beschikbaar hebben en dat gaan verkopen.
Over 5 tot 10 jaar wordt dat de nieuwe trend, het begint met gebruikt dat volledig gerefurbished word en dan komt er vanzelf iemand op het idee om de klassiekers weer nieuw te gaan maken.
Laatst gewijzigd door NicoNB op 22 jun 2024 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13020
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Gravel bewijst dat als je het goed verkoopt dat zeker een kans van slagen heeft.
Lightweight klop je met niets. Aero is een hype, zeker voor de gewone sterveling. Ik heb eergisteren met een groepje een rit naar het zuiden van het land (...België) gereden (212 km/2.130 hm). Vermits de weersverwachtigingen niet zo schitterend waren had ik geopteerd om de 'ouwe trouwe' 6.5 kg SS EVO te nemen en de aero mooi op stal te laten. Oké, hij voelt wat slapper en minder snedig aan. Maar voor algemeen gebruik, zeker op wat slechter wegdek en wanneer er hoogtemeters aan te pas komen. Een absolute winnaar. Die fiets doe ik nooit weg.