Canyon
-
- Forum-lid
Mijn Canyon kwam maandag binnen
Ik ben supertrots!
Ik ben supertrots!
-
- Forum-lid
Stuurpen is 1 1/4 (nog altijd?)
-
- Forum-lid
Een roze stuurlint. :-s OMG
-
- Forum-lid
Nairo style, helemaal goed!Defected1981 schreef:Een roze stuurlint. :-s OMG
Laatst gewijzigd door Der Schlucht op 03 apr 2015 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- arnoudrace
- Forum-lid
Joris, heb je dat zelf ook nagewogen? Strak hoor.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Gisteren eerste rondje kunnen fietsen op de Canyon Ultimate CF SL 9.0 SL. Ervaring bracht een grote smile van oor tot oor op mijn gezicht. Fiets voelt scherp en strak aan en de S-ram force groep vind ik ook erg prettig en strak schakelen (de double tab behoeft weinig gewenning en voelt natuurlijk aan (was alleen Shimano gewend)). De fiets staat nu voorlopig op Roval SL35 wielen maar een setje H+Son SL42 is besteld bij WheelTec.
Hier een foto en de goede foto's volgen zodra de nieuwe wielset binnen is:
Hier een foto en de goede foto's volgen zodra de nieuwe wielset binnen is:
hmm, al die nieuwe fietsen hier..
Mijne is er nog niet. Zou deze week worden geleverd. Ik belde woensdag (want vandaag zal niet verstuurd worden want goede vrijdag). Bleek er inderdaad betaald (dat hadden ze vorige week ook gezegd) maar er stond een vinkje nog niet goed, dus mijn fiets was nog niet in productie. Woensdag zeiden ze dat ie donderdag verstuurd zou worden, maar ik ik heb tot op heden geen bericht gehad dat ie onderweg is...
Mijne is er nog niet. Zou deze week worden geleverd. Ik belde woensdag (want vandaag zal niet verstuurd worden want goede vrijdag). Bleek er inderdaad betaald (dat hadden ze vorige week ook gezegd) maar er stond een vinkje nog niet goed, dus mijn fiets was nog niet in productie. Woensdag zeiden ze dat ie donderdag verstuurd zou worden, maar ik ik heb tot op heden geen bericht gehad dat ie onderweg is...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooi ros, veel plezier ermee! (maar je weet hoe je een foto van een fiets moet maken he, altijd met crank naar voren )riquest schreef:...
-
- Forum-lid
Crank naar voren, horizontale trappers. Buiten blad en kleinste pion achter. Fietsstandaard achteraan en een mooie grasweide zoeken!