Canyon
-
- Forum-lid
Bb86
Sorry jongens, was na de vermoeiende rit (veel wind) en was al blij dat ik zonder krampaanval op een knie kon zitten om de foto te nemen (:p).
Volgende keer zal ik jullie aanwijzingen opvolgen voor de foto instructies (:-). Alhoewel ik die grasweide ook niet helemaal snap.....
Volgende keer zal ik jullie aanwijzingen opvolgen voor de foto instructies (:-). Alhoewel ik die grasweide ook niet helemaal snap.....
-
- Forum-lid
Goede vrijdag: De winterfiets even wedstrijd klaar maken.
ps
Kon hier zo 1,2,3 geen grasveldje vinden.
ps
Kon hier zo 1,2,3 geen grasveldje vinden.
-
- Forum-lid
Tja, je hebt hier met een meisje te makenDefected1981 schreef:Een roze stuurlint. :-s OMG
-
- Forum-lid
Ok dan zeg ik niks meer arieke! Welkom op dit forum!
-
- Forum-lid
Ik heb enkel het frame aangeschaft, de rest er zelf op gemonteerd. Inderdaad een combi van Sram Force en Red en Dura Ace wielen. Goed gezien!!xytras schreef:
Mooi! Al direct een aantal wijzigingen? Of enkel een frameset aangeschaft? Combi van force en red en dura ace wielen?
Net mijn eerste korte ritje gemaakt.. Wat een heerlijke fiets! Meteen mijn snelste tijd ooit neergezet, haha!
Niet te vergelijken met mijn vorige fiets (een uitprobeersel; stalen Concorde uit de jaren '80 met een polderverzet!)
-
- Forum-lid
Tja, en het is ook nog passend bij mijn Rapha-outfitje haha!Defected1981 schreef:Ok dan zeg ik niks meer arieke! Welkom op dit forum!
Dankjewel!