Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

i-mac

i-mac 10 mei 2016 12:20

Deze morgen een Garmin Vicoactive overgenomen op 2dehands.be (Belgische Marktplaats). De hrm versie voor €154,50 (inclusief p&p). Ik mag niet klagen. De batterij van mijn oude Forerunner gaat niet lang meer mee. Het was ofwel uitkijken om een nieuwe batterij te laten plaatsen, of een occasie te vinden.

Nu nog de Garmin Varia Radar kopen die op mijn verlanglijst staat.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 10 mei 2016 13:33

TumTumTum schreef:Waarom is er geen topic Wat heb jij voor het laatst schuimbekkend weg gesmeten?
Ik word helemaal gek van mijn fietspomp. Ik heb een SKS pomp, volgens hele hordes mensen de beste fietspomp die er is voor een racefiets, alleen ik krijg mijn banden er niet mee opgepompt. Het ding blijft niet zitten en als het wel blijft zitten dan loopt óf het ventiel leeg of er komt nauwelijks lucht in. Louise is mijn getuige, die heeft het ook nog geprobeerd en die denkt dat de pomp stuk is. De SKS pomp die volgens iedereen onverwoestbaar is.
Aangezien het een duur ding is heb je garantie bij de fietsenmaker en zou je hem kunnen inruilen....alleen heb ik dat al een keer gedaan en dit is nummer 2. Met exact hetzelfde euvel als nummer 1.
Wat mij betreft verdwijnt ie met een grote boog in de singel.
Ik heb ook zo'n SKS pomp en ik dacht dat het aan mij lag dat ik nauwelijks lucht in mijn banden kreeg.
Denk dat ik er een andere ga kopen. De SKS pomp ist van februari 2015 geen flauw idee of er nog garantie op zit.
Ghost Nivolet 6LC

Deleted_User
Forum-lid

Deleted_User 10 mei 2016 13:52

Ik kom met alle plezier alle slecht functionerende SKS pompen gratis ophalen.....

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 10 mei 2016 14:19

Keezx schreef: Achja pompen, ik heb al een jaar of 7 een Cannondale Airport Nitro van 2 tientjens, nooit 1 probleem mee gehad.
Ik heb ook een Cannondale pomp, geen idee welk model, aangeschaft omdat hij zo'n fantastisch grote voet heeft. Van pompen met 2 van de kleine flutdingetjes aan de zijkant word ik niet vrolijk.

bluv107
Forum-lid

bluv107 10 mei 2016 17:43

Complete Morgan Blue schoonmaakset; ik ga dit weekend maar eens lekker poetsen.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 10 mei 2016 19:34

afrit13 schreef:Ik kom met alle plezier alle slecht functionerende SKS pompen gratis ophalen.....
Als daar een gratis goed functionerende pomp waar ik wel mee overweg kan tegenover staat...
Bovendien mag je dan toekijken hoe ik probeer mijn band op te pompen met die SKS pomp van mij en dan ben ik benieuwd wat ik dan volgens jou verkeerd doe.
Veni. Vidi. Fietsie.

DeletedUser02
Forum-lid HC

DeletedUser02 10 mei 2016 19:46

TumTumTum schreef:
afrit13 schreef:Ik kom met alle plezier alle slecht functionerende SKS pompen gratis ophalen.....
Als daar een gratis goed functionerende pomp waar ik wel mee overweg kan tegenover staat...
Bovendien mag je dan toekijken hoe ik probeer mijn band op te pompen met die SKS pomp van mij en dan ben ik benieuwd wat ik dan volgens jou verkeerd doe.
Stalen pomp van de Lidl van €6.99 doet precies wat ie moet doen.

Deleted_User
Forum-lid

Deleted_User 10 mei 2016 20:08

TumTumTum schreef: Als daar een gratis goed functionerende pomp waar ik wel mee overweg kan tegenover staat...
Ik zou graag komen kijken wat je verkeerd doet, of wat er mis is met de pomp. Maar helaas kom ik niet zo vaak in Rotterdam. Want ik heb zelf 2 SKS pompen en die werken allebei als een zonnetje.

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 10 mei 2016 20:24

TumTumTum schreef:
afrit13 schreef: Bovendien mag je dan toekijken hoe ik probeer mijn band op te pompen met die SKS pomp van mij en dan ben ik benieuwd wat ik dan volgens jou verkeerd doe.
Dat lijkt me de beste oplossing want sommige eigenaren van dit prachtproduct schijn het wel te lukken....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Martin78
Forum-lid

Gebruikersavatar Martin78 10 mei 2016 20:40

Laatst gekocht (en al ontvangen) een nieuwe rugzak voor woon/werk verkeer.
De Vaude Hyper 14+3

Afbeelding

tuinder
Forum-lid

tuinder 10 mei 2016 21:16

Nieuwe helm, Kask Vertigo 2.0 zwart/geel
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong

Bredalp
Forum-lid

Bredalp 10 mei 2016 22:36

Ik heb mijn castelli criterium binnen, zwart. Xl. En twijfel een beetje of ik geen xxl had moeten nemen.

(Edit, net mijn fietsbroek aan gedaan en dan het shirt, zit perfect volgens mij)

En zie nu ineens dat ik toch nog een buikje heb haha, ;-).

Het is wel een mooi shirt zeg. Misschien deze week nog nodig, en dat had ik niet verwacht. Maar het zal na de zomer pas echt veel gebruikt gaan worden.

Afbeelding

Plaats reactie