Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Prima deal met de overname van Bigfloor zijn Northwave Fahrenheit 2 GTX Raceschoenen.
Goede gereduceerde prijs voor zowat nagelnieuwe schoenen. Prima communicatie en afhandeling.
Goede gereduceerde prijs voor zowat nagelnieuwe schoenen. Prima communicatie en afhandeling.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
En met Zorro kun je dus ook heel goed zaken doen (incl een non-conventionele overdracht op een niet nader te noemen vliegveld !!)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Dikke duim omhoog voor @Robzie. Oakley overgenomen in absolute nieuwstaat voor een fijn prijsje. Hij is vlot in communiceren en verzenden! (En goed in verpakken )
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Robzie is een zeer betrouwbare leverancier van "gebruikte" Oakley's in nieuwstaat
-
- Forum-lid
Wellicht niet het juiste onderwerp, maar ik wil dit toch bespreken.
Ik ben een vrij nieuwe gebruiker die nog niet ontzettend veel heeft gepost, waardoor mijn verkooptopic zojuist is gesloten. Tenminste als ik de verkoopregels lees dan.
Echter heb ik geen account geopend om een verkooptopic te starten en heb ook niet gespamt om de 25 posts halen.
Is het niet een idee om dit dan toch toe te staan, mits de gebruiker de intentie heeft actief bij te dragen aan het forum? Dit is mijn eerste verkooptopic en ik ben ook helemaal niet van plan om een verkoop-spree te beginnen.
Hoor graag!
Ik ben een vrij nieuwe gebruiker die nog niet ontzettend veel heeft gepost, waardoor mijn verkooptopic zojuist is gesloten. Tenminste als ik de verkoopregels lees dan.
Echter heb ik geen account geopend om een verkooptopic te starten en heb ook niet gespamt om de 25 posts halen.
Is het niet een idee om dit dan toch toe te staan, mits de gebruiker de intentie heeft actief bij te dragen aan het forum? Dit is mijn eerste verkooptopic en ik ben ook helemaal niet van plan om een verkoop-spree te beginnen.
Hoor graag!
viewforum.php?f=28Pitti Carabinieri schreef: ↑28 mar 2018 13:04 Wellicht niet het juiste onderwerp, maar ik wil dit toch bespreken.
Hoor graag!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Van @indecs een paar fraaie Giro Prolight SLX II schoenen overgenomen. Schoenen zijn in de beloofde nieuwstaat. Een (meer dan ) goede prijs, prettig contact, zorgvuldige verzending en nu heeft Hanz Bé dus een paar fraaie en fijn passende pantoffels voor het mooie weer. Prima verkoper!