Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

eelcoz

eelcoz 16 mar 2011 12:41

Remmiedepemmie schreef:Naar mijn mening richt de NOS zich meer op de (Nederlandse) personen, waar de VRT zich meer op de sport richt. Zelf vind ik de VRT meer wielersport, de NOS is meer zendtijd vullen tussen de voetbalwedstrijden door...

...en vergeet het rondjes rijden op bevroren water niet.

jummeltje
Forum-lid

jummeltje 16 mar 2011 12:49

Zo Martje na Ria nu ook Annie zijn schoenen laten poetsen?
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

torro
Forum-lid

torro 16 mar 2011 13:07

rob74 schreef:Lekker ongenuanceerde mening houd je er op na

Sommige dingen zijn nu éénmaal zo en daar heb je maar 1 woord voor nodig.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 16 mar 2011 13:09

Remmiedepemmie schreef:Naar mijn mening richt de NOS zich meer op de (Nederlandse) personen, waar de VRT zich meer op de sport richt. Zelf vind ik de VRT meer wielersport, de NOS is meer zendtijd vullen tussen de voetbalwedstrijden door...

Helaas gaat dat qua wielrennen in mijn ogen niet op.
Daarmee vind ik de 'Belg' net zo chauvinistisch als Mart Smeet en co.
Misschien wel zelfs meer.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 16 mar 2011 18:18

eelcoz schreef:

...en vergeet het rondjes rijden op bevroren water niet.

Voor wie het nog niet is opgevallen: de Worldcups zijn nooit live uitgezonden dit jaar. Altijd een hele lange samenvatting waarbij de eerste, "onbelangrijke" ritten niet zijn uitgezonden. Zouden ze met alle niet ter zake doende voetbal minuten ook eens moeten doen :D :D
Less is bore

mr.chrono
Forum-lid

mr.chrono 16 mar 2011 18:32

Daniel1975 schreef:
Mr. Chrono schreef: Thomas Voeckler in beeld? Dat is die Franse showwielrenner die alleen maar z'n best doet als hij weet dat hij op live-TV is. (Dat Voeckler al jaren het hele jaar door wedstrijden wint doet er niet toe).

Kan zijn dat ie wel eens iets wint, maar verder deel ik de mening van Mart volledig. Het zal misschien niet zo zwart-wit zijn als hij stelt, maar TV weet wel donders goed wanneer hij in beeld is. En dat valt mij ook op als ik naar de Belg zit te kijken :)
(al doe ik dat niet vaak, want dat is ook niet alles)

Mart doet het net voorkomen of TV de hele dag in een luie stoel hangt en zodra hij ziet dat er ergens een draaiende camera is hij snel de croissantkruimels van z'n shirt afklopt, z'n fiets pakt en al bekketrekkend door beeld schiet.

Zo is het niet, ik ben geen fan van de man maar hij is wel 1 van de meest winnende franse renners en niet helemaal toevallig 2-voudig Frans kampioen. Hij is wel een beetje theatraal maar dat kun je aan wel meer Fransen overlaten...

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 16 mar 2011 18:41

2voudig Frans kampioen zegt momenteel ook niet echt alles. Het niveau in Fr is wel eens hoger geweest.
Less is bore

mr.chrono
Forum-lid

mr.chrono 16 mar 2011 18:54

Dan is ie toch de beste van een heel land, dat kunnen er niet veel van ons zeggen.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 16 mar 2011 19:02

Mr. Chrono schreef:Mart doet het net voorkomen of TV de hele dag in een luie stoel hangt en zodra hij ziet dat er ergens een draaiende camera is hij snel de croissantkruimels van z'n shirt afklopt, z'n fiets pakt en al bekketrekkend door beeld schiet.

LOL

Voeckler is lekker bezig!

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 16 mar 2011 21:01

Daniel1975 schreef:2voudig Frans kampioen zegt momenteel ook niet echt alles. Het niveau in Fr is wel eens hoger geweest.

ja man! zelfs wij komen nog mee in Frankrijk
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

mr.chrono
Forum-lid

mr.chrono 20 mar 2011 21:44

http://www.cyclingnews.com/races/cholet ... en/results

Die Thomas Voeckler toch, en het was niet eens op TV...

lior63
Forum-lid

lior63 21 mar 2011 20:52

Toch moet je het Voeckler nageven.
Hij verdient er een beste boterham mee.
Er zijn heel wat renners die veel meer hebben gewonnen, maar niet half zo populair zijn.
Nee, Thomas Voeckler is voor de sponsor goud waard, en die betaalt nu eenmaal zijn salaris, niet Mart Smeets.

Plaats reactie