Hoezo? is een aangetrouwde neef VAN een prof, automatisch ook een prof?thestudent schreef:Uiteraard prof is prof
spot de prof!!!!!!!!
Aangetrouwde neef?? Ken wel het begrip aangetrouwde oom/tante. Of valt dit in de categorie aangetrouwde buurvrouw?robzie schreef:Hoezo? is een aangetrouwde neef VAN een prof, automatisch ook een prof?thestudent schreef:Uiteraard prof is prof
Hier in midden-Friesland zie je zelden een prof.Friese profs zijn natuurlijk verhuist naar Brabant of Belgie(betere trainingsgebieden en dichterbij hun ploegen).
Wel wonen Ids Postma en Annie dichtbij en ik zie een enkele keer, Sven Kramer fietsen.
Met een verzet waar je alleen maar verbaasd naar kan kijken.Daar had Ulrich nog moeite mee gehad denk ik.Sven Kramer is (ook)een goede amateurwielrenner.Kan ook niet anders, want die schaatsers trainen allemaal als "gekken". Ik denk dat wielrennen meer een soort van onderhouden is voor hun in de zomermaanden.
Het "wemelt" hier wel van de wereld(nederlandse) zeil- en schaatskampioenen, maar die fietsen niet zoveel
Wel wonen Ids Postma en Annie dichtbij en ik zie een enkele keer, Sven Kramer fietsen.
Met een verzet waar je alleen maar verbaasd naar kan kijken.Daar had Ulrich nog moeite mee gehad denk ik.Sven Kramer is (ook)een goede amateurwielrenner.Kan ook niet anders, want die schaatsers trainen allemaal als "gekken". Ik denk dat wielrennen meer een soort van onderhouden is voor hun in de zomermaanden.
Het "wemelt" hier wel van de wereld(nederlandse) zeil- en schaatskampioenen, maar die fietsen niet zoveel
Laatst gewijzigd door codex op 16 nov 2012 13:44, 2 keer totaal gewijzigd.
- Supergrover
- Forum-lid HC
uhhh ok
mijn nicht is met een prof getrouwd,heet het dan ook gewoon neef?
mijn nicht is met een prof getrouwd,heet het dan ook gewoon neef?
-
- Forum-lid
Als die aangetrouwde neef een nicht is wordt het misschien toch weer anders ...supergrover1 schreef:Pas geleden koffie gedronken bij (aangetrouwde) neef Joost van Leijen, telt dat ook??
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
Jurgen Van Den Broeck gespot in de Gaastrastore. Wat een onvriendelijke man!
- thestudent
- Forum-lid HC
Haha je klinkt alsof je er niet blij mee bent
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!