Giant
...ik ga (denk ik) op het gemak maar eens zoeken naar een jong-gebruikte Giant TCR (1? 0?) ofzo...ik zie me niet erg geholpen aan die 105-groep en denk dat ik dan beter eens kan kijken naar een jonge (of zelfs nieuwe) TCR van eerder modeljaar ofzo.
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
De TCR Composite 1 die ik heb besteld heeft een Ultegra dubbel crankstel (53X39) met een cranklengte van 172,5 mm en nu heb ik gelezen dat ik met mijn lengte (158 cm) een cranklengte van ongeveer 165 mm. zou moeten hebben. Geen idee wat het verschil voor mij betekent en ik heb ook geen idee welke cranklengte ik op mijn vorige fiets had. Nu wil ik sowieso het crankstel wat er op zit eerst een tijdje proberen, maar ben ook al een beetje aan het kijken naar een ander (compact) crankstel, pure oriëntatie van de markt zeg maar en omdat het leuk is om te doen.
Maar wie kan mij vertellen welke crankstellen er allemaal op deze fiets passen? Als ik het goed heb, moeten iig alle crankstellen van FSA er ook passen?
Maar wie kan mij vertellen welke crankstellen er allemaal op deze fiets passen? Als ik het goed heb, moeten iig alle crankstellen van FSA er ook passen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hierbij foto's van mijn Giant TCR1 maat M/L, heb de fiets nu een dik half jaar en bevalt uitstekend.
Zo goed, dat mijn fietskameraad op mijn aanraden vanmiddag dezelfde fiets heeft aangeschaft!
Ik gebruik de fiets het hele jaar door. Tot nu toe alleen andere buitenbandjes erop gelegd.
Zo goed, dat mijn fietskameraad op mijn aanraden vanmiddag dezelfde fiets heeft aangeschaft!
Ik gebruik de fiets het hele jaar door. Tot nu toe alleen andere buitenbandjes erop gelegd.
Zo, na mijn introductie hier had ik beloofd een foto te posten van mijn 'nieuwe' tweedehands Giant, dus bij deze!
Ben er echt superblij mee, maar moet nog wel het eea aanpassen. Zo komt er waarschijnlijk binnenkort nog wel een nieuwe wielset in ter vervanging van mijn R550 en SSR combinatie. En wellicht nog wat schoon stuurlint.
Ben er echt superblij mee, maar moet nog wel het eea aanpassen. Zo komt er waarschijnlijk binnenkort nog wel een nieuwe wielset in ter vervanging van mijn R550 en SSR combinatie. En wellicht nog wat schoon stuurlint.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
weet je dat wel zekerTwiks schreef:En wellicht nog wat schoon stuurlint.
Veel fietsplezier!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE