Pagina 79 van 147
Geplaatst: 12 jun 2008 11:41
door thaisken
Bedankt,maar het is de eerste foto die ik er op zet.
Heb het nog niet helemaal onder de knie.
Geplaatst: 12 jun 2008 12:17
door thaisken
Geplaatst: 12 jun 2008 12:18
door bigm
zo dan
Geplaatst: 12 jun 2008 12:21
door thaisken
bedankt want ik kwam er niet uit
Geplaatst: 12 jun 2008 13:30
door bigm
zie pm
Geplaatst: 27 jun 2008 12:04
door kleinguy
Ik heb momenteel een serieus probleem met mijn kebel, die kraakt nl verschrikkelijk.
Verdere uitleg vind je hier:
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=23884
Geplaatst: 20 jul 2008 14:17
door buddo
Hallo allen,
Ja, ja... komende week wordt hij besteld, mijn Kuota Kharma in de zwart-witte kleurstelling (maat M). Hij gaat afgemonteerd worden met Centaur Carbon (compact), Scirocco wielen, standaard zadelpen en Fizik Pave zadel.
Moet nog een paar punten bepalen, maar die kunnen nog nadat de fiets al is besteld:
- welk stuur/stuurpen: twijfel tussen ITM K-Sword, FSA K-Wing Carbon Aero of een geintegreerd stuur met stuurpen van Espada (kan ik niets over vinden op internet)
- welke bidonhouders
- welke computer (incl. hartslag en hoogte/stijgingspercentage)
En dan begint het wachten... misschien kunnen jullie mij in de tussenliggende tijd alvast adviseren over de vraagtekens...
mijn nieuwe fiets
Geplaatst: 09 aug 2008 12:53
door buddo
Graag wil ik in dit topic even kort mijn fiets historie toelichten...
Drie jaar geleden begonnen op een tweedehandsje... een Giant TCR Once (carbon vork en alu frame) met volledige Shimano 105 groep (met een dubbel).
[img=
http://members.home.nl/b.wittens/giant01.jpg]
Vorig jaar (2007) december met het oog op de Dolomieten Maraton een fiets gekocht met een triple. Toen toch weer een alu fiets geworden met carbon vork, de Trek 1.9. Afmontage weer Shimano maar dit keer volledig ultegra. De wielen waren Bontrager Race.
[img=
http://members.home.nl/b.wittens/trek01.jpg]
Echter, na 8 maanden met volle tevredenheid fietsen op de Trek begon het te kriebelen... de Trek is/was wel heel standaard en maar gewoon een Trek. Het fietsen neemt in frequentie toe en er worden meer tochten gemaakt... tijd voor een beloning dus en een fiets kopen op basis van emotie!
Het is de Kuota Kharma geworden. De groep is Campagnolo Centaur geworden, de wielen Campagnolo Scirocco, het stuur een carbon Espada die uit 1 stuk bestaat met de stuurpen, het zadel een Fizik Pave Sport en de banden Schwalbe Ultremo.
Afgelopen week opgehaald en tot nu toe twee keer op gefietst (thuis in Groningen en in Duitsland Tecklenburg). De fiets rijdt erg anders dan de Trek, veel lichter maar ook gevoeliger/nerveuzer. De tellers voorop gaan nog verdwijnen, er komt een gecombineerde teller op de stuurpen. Het zadel wordt waarschijnlijk ook geruild, maar weet nog niet waarvoor. En het stuurlint wordt denk ik ook weer vervangen... heb het gevoel dat dit ondanks mijn handschoenen een "zweterig" stuurlint is.
Zie hieronder de foto's en bewonder mijn nieuwe bike!
[img=
http://members.home.nl/b.wittens/kuota01.jpg]
[img=
http://members.home.nl/b.wittens/kuota02.jpg]
[img=
http://members.home.nl/b.wittens/kuota03.jpg]
[img=
http://members.home.nl/b.wittens/kuota04.jpg]
[img=
http://members.home.nl/b.wittens/kuota05.jpg]
Geplaatst: 14 sep 2008 17:10
door tim0thyb
Hier mijn nieuwe racer. Eveneens een Kuota Kharma 2008 in de witte uitvoering.
Afgemonteerd met:
- Campagnolo Centaur
- Deda Zero 100 Stuurpen
- Deda Newton stuur
- Selle San Marco Aspide Replica zadel
- Fulcrum Racing 5 met Schwalbe Stelvio's
Inmiddels 800 km op de teller en bevalt super.
Geplaatst: 14 sep 2008 21:22
door daj
vrouwke schreef:Mooi, maar zelden zo'n hoge spacertoren gezien!
Ik zou daar toch nog eens eventjes naar kijken.
Blijkbaar zit hij lekker zo (zie vorige twee fietsen), maar als dat een volledig carbon voorvork is dan moet je wel even opletten met zoveel spacers inderdaad...
Enneh volgende keer wel even de zadeltas eraf halen en de ketting op het grote blad voor leggen als je foto's maakt
Geplaatst: 14 sep 2008 22:08
door amclassic-fan
Er zijn niet voor niets frames te koop die een langere balhoofdbuis hebben. Dit is gewoon tricky met lichte carbon voorvorken.