Bianchi
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 03 Juni 2007
Anders openen we even een nieuw topic:
"Het grote raad de nieuwe fiets van mensma" topic. De winnaar ontvangt Bianchi accessoire
Hoe lang hebben we nog om te raden?Met andere woorden wanneer heb je de nieuwe fiets, lijkt mij niet al te lang duren aangezien je "oudje" al bij Sharkman staat!
Anders openen we even een nieuw topic:
"Het grote raad de nieuwe fiets van mensma" topic. De winnaar ontvangt Bianchi accessoire
Hoe lang hebben we nog om te raden?Met andere woorden wanneer heb je de nieuwe fiets, lijkt mij niet al te lang duren aangezien je "oudje" al bij Sharkman staat!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
moet nog hoop aan gebeuren, maar zou zomaar een klassieker kunnen worden
geen idee welk model het is overigens.
geen idee welk model het is overigens.
Deda U2 // Eeuwige held: Sheldon Brown (1944-2008)
En dit is hem geworden (is voor de gemiddelde Bianchi fan ook niet te bevatten
In vergelijkking met de originele Bianchi van Mensma rijdt dit 2 klassen beter (strakker en stabieler) en ik heb beide mogen proberen.
[img=http://members.home.nl/mensma/Canyon/2i.JPG]
In vergelijkking met de originele Bianchi van Mensma rijdt dit 2 klassen beter (strakker en stabieler) en ik heb beide mogen proberen.
[img=http://members.home.nl/mensma/Canyon/2i.JPG]
Erg mooie update. Staat een stuk beter dan de oude combi
Hallo,
Ook ik begin een beetje op een Bianchi verliefd te worden!Wil ook beginnen met fietsen en ben nu rustig aan het kijken voor een goede/mooie fiets(rond de 1400/1500euro)En een witte Bianchi blijft toch wel vaak terug komen...
Ook ik begin een beetje op een Bianchi verliefd te worden!Wil ook beginnen met fietsen en ben nu rustig aan het kijken voor een goede/mooie fiets(rond de 1400/1500euro)En een witte Bianchi blijft toch wel vaak terug komen...
Trek 1500, ultegra!
Wat is dat toch met al die witte fietsen tegenwoordig? (zie ook in het Pro-tourpeloton: zowat de helft rijdt op een wit karretje rond) Zou dat zijn om de zuiverheid van de wielersport te benadrukken?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC