Als het je lukt je crawlslag te verbeteren, ben je natuurlijk een heel eind op pad voor je (mini)triathlon doelen. Heb je al iemand die je daar iets mee kan helpen? Anders zou ik het gewoon in het zwembad vragen of iemand tips voor je heeft.TumTumTum schreef:Niet vandaag maar woensdag. Ik kreeg een traininsschemaatje in de mail van een piramidezwemtraining dat ik uit wilde proberen. Je zwemt 25, 50, 75, 100, 125 en 150 meter, steeds met 30 seconden ertussen. En daarna omgekeerd. Er was ook nog een gevorderden versie maar die heb ik maar niet geprobeerd.
De bedoeling is dan dat de tweede serie sneller gaat. Nu lukte dat me niet...maar dit uitzwemmen was al heel wat voor mij, en best trots op. Ook alles zo veel mogelijk met crawl gedaan, dat vrij waardeloos is. Ik moet wel zeggen dat de neiging om bij die 150 meter het wel makkelijk was dat ik ik even kon staan om te keren...het zwembad was aan een kant ondiep... Maar dit alleen al had ik een jaartje terug niet gekunt.
En het zwemmen voelde lekker, dat is nog wel het belangrijkste.
Andere sporten gedaan vandaag?
- Sweety2008
- Forum-lid
Koud is niet zo erg misschien is dan in Bkerick eindelijk het buitenbad open als de gemeente Venlo teminste genoeg geld vrij maakt. Word vervolgd.Jans schreef:Maar dat is dan weer koudLivio Livius schreef:Vanaf Mei t/m September openwater .Sweety2008 schreef:Ik vind zwemmen ook heel fijn maar vind het zo jammer van de chloorlucht ik kan er met mijn astma niet tegen. Krijg echt acuut een aanval en dan is de lol er met zwemmen zo vanaf.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Ga ik ook eens proberen moet er wel voor naar Duitsland om precies te zijn naar Grefrath omdat hier in de omgeving van Venlo geen schaatsbaan is.Cube2000 schreef:Net weer geschaatst voor het eerst dit seizoen. Ging wel lekker op m'n nieuwe Gold2005's.
Ghost Nivolet 6LC
Ziet er uit als een leuke baan. Ik schaats vooral op de Uithof in Den Haag en af en toe op de ijsbaan van Haarlem.Sweety2008 schreef:Ga ik ook eens proberen moet er wel voor naar Duitsland om precies te zijn naar Grefrath omdat hier in de omgeving van Venlo geen schaatsbaan is.Cube2000 schreef:Net weer geschaatst voor het eerst dit seizoen. Ging wel lekker op m'n nieuwe Gold2005's.
Cannondale
Vorige maand weer eens het lopen opgepakt. Ik ben het fietsen met miezer en wind een beetje beu de laatste tijd. De teller staat op 7200 Km fietsen dit jaar tot nu toe.
Het lopen gaat tot nu toe redelijk, ben rustig begonnen met loopjes van 5-7 km en gemiddeld loop ik nu 20 tot 30 km per week. Afgelopen 2 weken ook iets verder met meer onverhard ( heerlijk ) en duinen en strand ( zwaar ). Ook heb ik me laten verleiden door mijn vrouw om de Night trail Zoutelande mee te lopen. Dit is een echte loop voor de lopers - maar met een startveld van 180 personen en 150 finishers toch netjes 71e geëindigd. Het parcours was duinen / strand / trappen en onverhard dus al met al een pittig parcours.
Op zich is het een leuke manier om de winter door te komen - af te wisselen met de ATB - en het kost gelukkig niet zo veel tijd om te doen.
Het lopen gaat tot nu toe redelijk, ben rustig begonnen met loopjes van 5-7 km en gemiddeld loop ik nu 20 tot 30 km per week. Afgelopen 2 weken ook iets verder met meer onverhard ( heerlijk ) en duinen en strand ( zwaar ). Ook heb ik me laten verleiden door mijn vrouw om de Night trail Zoutelande mee te lopen. Dit is een echte loop voor de lopers - maar met een startveld van 180 personen en 150 finishers toch netjes 71e geëindigd. Het parcours was duinen / strand / trappen en onverhard dus al met al een pittig parcours.
Op zich is het een leuke manier om de winter door te komen - af te wisselen met de ATB - en het kost gelukkig niet zo veel tijd om te doen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Sweety2008
- Forum-lid
Daarom ben ik gestopt met hardlopen dit was echt niks voor mij.Proracer schreef:Trainen voor Sylvesterrun, Les 7 van start to run. Niet echt aan mij besteed dat hele rennen, maar goed we geven het een kans.
Ghost Nivolet 6LC
Begint steeds beter te gaan, oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Zal echter nooit hobby nummer 1 worden.Sweety2008 schreef:Daarom ben ik gestopt met hardlopen dit was echt niks voor mij.Proracer schreef:Trainen voor Sylvesterrun, Les 7 van start to run. Niet echt aan mij besteed dat hele rennen, maar goed we geven het een kans.