Wielrennen op tv
-
- Forum-lid HC
Ik vond Martin raar op zijn fiets zitten, hoge cadans, leek of hij zijn normale versnelling niet rond kreeg.
Slecht in beeld gebracht zeg, geen touw aan vast te knopen.
Slecht in beeld gebracht zeg, geen touw aan vast te knopen.
Martin kon inderdaad niet in z'n (gewenste) ritme komen: http://www.cyclingnews.com/news/tony-ma ... pointment/
Regie was waardeloos, hopelijk hebben ze dat bij de wegwedstrijd beter op orde.
Regie was waardeloos, hopelijk hebben ze dat bij de wegwedstrijd beter op orde.
Tijdrijden... voor mij de mooiste discipline in het wielrennen.
50% een mentale inspanning, 25% aanleg of tot bepaalde hoogte trainbaar en 25% de vorm van de dag. De favorieten hadden duidelijk niet de vorm van de dag
Je zag het ook aan Tom, die zat gewoon niet "mooi" op z'n fiets. Zeker niet vergelijkbaar met de Vuelta... Maar gezien zijn favorieten rol was hij best of the rest zeg maar
Maar goed, Tom is nog 24, de winnaar is 34, dus kansen zat de komende jaren
De regie was typisch Amerikaans, het was geen baseball of american football, dus we weten niet hoe en wat we het moeten filmen. Zal zondag wel leuk tijdens de finale als er een groepje vertrekt of voor op het peloton rijdt... Dan schieten ze helemaal in de stress. Reklame momentje ?
50% een mentale inspanning, 25% aanleg of tot bepaalde hoogte trainbaar en 25% de vorm van de dag. De favorieten hadden duidelijk niet de vorm van de dag
Je zag het ook aan Tom, die zat gewoon niet "mooi" op z'n fiets. Zeker niet vergelijkbaar met de Vuelta... Maar gezien zijn favorieten rol was hij best of the rest zeg maar
Maar goed, Tom is nog 24, de winnaar is 34, dus kansen zat de komende jaren
De regie was typisch Amerikaans, het was geen baseball of american football, dus we weten niet hoe en wat we het moeten filmen. Zal zondag wel leuk tijdens de finale als er een groepje vertrekt of voor op het peloton rijdt... Dan schieten ze helemaal in de stress. Reklame momentje ?
ruud_k schreef:Tijdrijden... voor mij de mooiste discipline in het wielrennen.
+1 en speciale varianten als TTT en uurrecord (Mosers records heb ik ook een vuistdik plakboek van) kan ik helemaal van smullen.
Het materiaal dat je kiest/moet gebruiken van de sponsor en de lijn die je rijdt wel...JM_H schreef:Best of the rest. Materiaalpech is toch geen keuze?
Ik vind het al knap dat er iemand de motivatie heeft gevonden om überhaupt te starten.
Wat een troosteloze startlocatie op dat verlaten parkeerterrein. Ik was meteen omgekeerd omgekeerd en naar huis gegaan.
Campagnolo Ultra Dork
Richmond laat inderdaad zien hoe je koers NIET op tv moet uitzenden. Eerst al rare regie keuzes in de TT en nu lijken ze de camera problemen te hebben die normaal alleen voorkomen in hoog gebergte, bebost of super slecht weer. Veel helicopter shots zonder in te zoomen en de motor beelden liepen elke keer als het leuk werd op de klimmetjes vast.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
over het EPO onderzoek net ook bij Pauw, viel er in en ben weer weggezapt, waarom nodigen ze niet een wetenschapper uit die er midden in zit? maar nee, Nynke de Jong mag weer aanschuiven. Heb het flink gehad met al die zgn BNers met weinig verstand van zaken op tv.
Bij tijdrijden is materiaal zeker wel een keuze. Zo is D. Millar ooit in zijn cofidis tijd zonder voorderailleur en één kettingblad gestart. Dat bleek toch echt wel een keuze voor materiaalpech.Ernie C. schreef:Het materiaal dat je kiest/moet gebruiken van de sponsor en de lijn die je rijdt wel...JM_H schreef:Best of the rest. Materiaalpech is toch geen keuze?
Van woensdag 14 oktober tot en met zondag 18 oktober 2015 worden de Europese kampioenschappen baanwielrennen gehouden in de Grenchen (Zwitserland).
Dit EK baan 2015 wordt live op tv uitgezonden door Eurosport vanaf 19.00 uur.
Dit EK baan 2015 wordt live op tv uitgezonden door Eurosport vanaf 19.00 uur.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben