hoi vrderuiter: kun je me dan verder helpen? (zie boven) Ik heb nu mijn instagram van prive op openbaar gezet (en daarmee verschijnen nu inderdaad mijn foto's ook in strava!) maar ben het met je eens dat prive toch prettiger is. Maar hoe doe jij dat dan vervolgens?BikerHaarlem schreef:vrderuiter schreef:Mijn instagram is privé en dat levert geen problemen op. Ik selecteer wel altijd binnen Instagram per foto die ik toe wil voegen de optie 'URL voor delen kopiëren', pas dan verschijnt de foto ook daadwerkelijk in Strava.larsvanmook schreef:buiten de koppeling in strava met instagram wil het ook wel helpen als je instagram account openbaar is voor iedereen (dus prive uit)
En hoe dan verder? Als ik dit kies, zet ie hem op prikbord, moet ik hem dan in strava plakken of zo? Hoe dan precies?
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- BikerHaarlem
- Forum-lid
Als je je foto selecteert in Instagram zie je (android) drie stipjes rechts onderaan, selecteer "URL voor delen kopieren". Het URL wordt op je prikbord gezet (niet nodig, je hoeft niets in Srava te plakken). Blijkbaar wordt op deze manier je foto openbaar en dus toegankelijk voor Strava. Als je vervolgens Strava laat zoeken naar foto's worden de gedeelde foto's aan je rit toegevoegd.Maar hoe doe jij dat dan vervolgens?
Tenminste, zo werkt het bij mij....
- BikerHaarlem
- Forum-lid
Bedankt! Ik heb hem nu door, het werkt!detest schreef:Als je je foto selecteert in Instagram zie je (android) drie stipjes rechts onderaan, selecteer "URL voor delen kopieren". Het URL wordt op je prikbord gezet (niet nodig, je hoeft niets in Srava te plakken). Blijkbaar wordt op deze manier je foto openbaar en dus toegankelijk voor Strava. Als je vervolgens Strava laat zoeken naar foto's worden de gedeelde foto's aan je rit toegevoegd.Maar hoe doe jij dat dan vervolgens?
- vrderuiter
- Forum-lid
detest was me voor, maar dat is idd exact de methode. Succes!BikerHaarlem schreef:Bedankt! Ik heb hem nu door, het werkt!detest schreef:Als je je foto selecteert in Instagram zie je (android) drie stipjes rechts onderaan, selecteer "URL voor delen kopieren". Het URL wordt op je prikbord gezet (niet nodig, je hoeft niets in Srava te plakken). Blijkbaar wordt op deze manier je foto openbaar en dus toegankelijk voor Strava. Als je vervolgens Strava laat zoeken naar foto's worden de gedeelde foto's aan je rit toegevoegd.Maar hoe doe jij dat dan vervolgens?
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
- BikerHaarlem
- Forum-lid
In strava in een browser klikken op sleuteltje (configuratie) en dan op route exporteren, dan wordt er gpx van gemaakt. Deze kopiëren naar map new files binnen je garmin die je dan al hebt aangesloten op je computer. Vervolgens via garmin express synchroniseren waardoor hij ook op je garmin komt. Succes!
Ik weet het niet 100% maar volgens mij worden foto's genomen vlak voor en vlak na de rit (tot een half uur??) ook aan Strava gekoppeld.BikerHaarlem schreef:
Foto's genomen NA het fietsen kun je volgens mij ook niet kwijt in je strava rit.
Maar wellicht zie ik dit niet helemaal goed en weet iemand anders hier nog wat aan toe te voegen.
Er zijn geen slechte omstandigheden, alleen slechte excuses.
- arnoudrace
- Forum-lid
Gewoon je rit wat later beëindigen.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- vrderuiter
- Forum-lid
Now that's smart! Goeie tip!jsprbcn schreef:Als ik foto's neem met de GoPro dan bewerk ik deze thuis. De Garmin gaat op "auto pauze" en als ik eenmaal de foto's in Instagram heb dan pas stop ik de rit geheel.
Hier had net zo goed niets kunnen staan...