Garmin Edge 1000
-
- Forum-lid
Hoi,
Ik ben op zoek naar een garmin edge mount die zó gemonteerd wordt dat de stekker voor het laden bereikbaar blijft.
Ik heb dergelijke mounts gezien voor de Canyon Aero sturen, maar heb een Giant Propel, met een (keuze moet nog gemaakt worden) Zipp SL70 of Deda SuperZero stuur.
Heb ooit een foto gezien van een mount die de onderste boutjes van de stuurpen vervangen, maar heb geen idee waar die te koop zijn en of het degelijk is....
Indien mogelijk ook ruimte om een action camera te monteren...
Ga in juni THE RIDE fietsen, dus wil wel wat "memoires" hebben voor later...
Alvast bedankt,
Ludo
Ik ben op zoek naar een garmin edge mount die zó gemonteerd wordt dat de stekker voor het laden bereikbaar blijft.
Ik heb dergelijke mounts gezien voor de Canyon Aero sturen, maar heb een Giant Propel, met een (keuze moet nog gemaakt worden) Zipp SL70 of Deda SuperZero stuur.
Heb ooit een foto gezien van een mount die de onderste boutjes van de stuurpen vervangen, maar heb geen idee waar die te koop zijn en of het degelijk is....
Indien mogelijk ook ruimte om een action camera te monteren...
Ga in juni THE RIDE fietsen, dus wil wel wat "memoires" hebben voor later...
Alvast bedankt,
Ludo
-
- Forum-lid
Douglas,
Heb je misschien een linkje, zie zoveel garmin topics dat ik er geen wijs meer uit wordt...
Heb je misschien een linkje, zie zoveel garmin topics dat ik er geen wijs meer uit wordt...
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Gewoon op pagina 77 van dit topicLudo van Vliet schreef:Douglas,
Lcsmet schreef:Ik kwam vandaag deze tegen Cyclingtips, The beauty of cycling uit Australië.vrderuiter schreef:Weet iemand trouwens een goede (lees: elegante) vervanger voor de (met productie gestopte) Tillquist mounts voor een Edge 1000? De barfly optie (link) vind ik net niet elegant genoeg: te veel kunststof. Betreft een 3T ARX II stuurpen.
De fabrikant is "Fetha"
Zij bieden verschillende frontmounts, een beetje zoals die van Tillquist, aan.
Verzending kost $22 Aud
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik had deze vraag even naar dit topic verplaats (zwierf oorspronkelijk heel ergens anders rond )Lcsmet schreef: Gewoon op pagina 77 van dit topic
Ik heb het gisteren geinstalleerd en daarna gefietst. Veel betere installatie dan 7.0, al mijn settings en totalen bleven bewaard; hoefde geen back-up terug te zetten. Veel nieuwe mogelijkheden en livetrack werkte vlekkeloos (in ieder geval deze keer).DarklyDreaming schreef:Nog niet geinstalleerd en getest, maar nieuwe firmware beschikbaar:
http://garmin.blogs.com/my_weblog/2016/ ... w5b9TCLSUk
Met o.a. ANT+ trainer support
Ik vermoed vooral op de hartslag en in welke zones je gefietst. Zonder hartslagband wordt geen recovery time getoond maar het is idd niet echt duidelijk. Ook op de Garmin site heb ik nog niet precies gevonden waarop de recovery gebaseerd is.nijkie schreef:Ik kreeg na een rit van 110 km en 2700hm recovery time 29 uur en de volgende rit (72uur tussen) na 38km 771hm recovery time 41 uur waar baseert Garmin dit op?
Het kan zijn dat dit een feature is wat ook bij de forerunner920 beschikbaar is, hier staat in de manual de volgende uitleg:
Recovery Advisor
You can use your Garmin® device paired with the heart rate monitor to display how much time remains before you are fully recovered and ready for the next hard workout. The recovery advisor feature includes recovery time and recovery check. Recovery advisor technology is provided and supported by Firstbeat® Technologies Ltd. Recovery check
The recovery check provides a real-time indication of your state of recovery within the first several minutes of an activity.
Recovery time
The recovery time appears immediately following an activity. The time counts down until it is optimal for you to attempt another hard workout.
Recovery Advisor
You can use your Garmin® device paired with the heart rate monitor to display how much time remains before you are fully recovered and ready for the next hard workout. The recovery advisor feature includes recovery time and recovery check. Recovery advisor technology is provided and supported by Firstbeat® Technologies Ltd. Recovery check
The recovery check provides a real-time indication of your state of recovery within the first several minutes of an activity.
Recovery time
The recovery time appears immediately following an activity. The time counts down until it is optimal for you to attempt another hard workout.
Voor zij die net als ik wat last hebben/krijgen van minder goed zien, deze interessante download voor de 1000: https://apps.garmin.com/nl-NL/apps/bc6e ... 9980e6d758