Buy a Garmin....
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
TBT is mij helaas ook njog niet echt gelukt maar de routes in Basecamp converteer ik naar een spoor en dan kan ik ze gewoon via de app inlezen.Nickos schreef: ↑07 mei 2018 09:26 Al wat afgespeurd op het web, maar kon nog geen antwoord op mijn vraag vinden.
Vandaar dat ik het hier eens probeer.
Ik heb een collectie (club)routes, gemaakt met Garmin Basecamp.
Deze hebben turn-by-turn aanwijzingen, zowel op Mio als Garmin.
Maar voor Wahoo lukt dit niet![]()
Aantal dingen geprobeerd:
- Directe plaatsing van .gpx via USB > geeft vreemde routes.
- Verzenden via Garmin Basecamp > programma herkent geen Wahoo.
- Routes importeren naar Komoot > geeft vreemde routes.
Importeren naar RideWithGPS geeft wel goede routes.
En is makkelijk synchroniseren naar Wahoo.
Alleen krijg ik geen TBT aanwijzingen mee.
Nu kan ik deze er handmatig inzetten via RWG, of alle routes overtekenen.
Een pens werk van heb ik jou daar![]()
Dus vroeg ik me af: kan dat makkelijker?
Geen probleem maar dan draai je waarschijnlijk een oude versie van Golden Cheetah. Ik had voorheen ook het probleem dat de .fit files niet door Golden Cheetah geladen werden (foutmelding weet ik niet meer maar heb ik volgens mij in dit Topic gepost).gandalf schreef: ↑28 mei 2018 13:56 Golden Cheetah lust de *.fit files van Wahoo Elemnt Bold niet. Iemand anders daar ook last van? Of enig idee wat de reden is cq hoe dit op te lossen?
Strava en Bikeplanner gaan prima. Heb geprobeerd de files te renamen, dat had geen impact. Via online tool omzetten naar GPX lukte niet, ook daar kwamen foutmeldingen