Volledig mee eens!lugosi schreef: ↑03 apr 2020 10:10Het riziv bepaalt natuurlijk niet zelf zijn eigen koers, die wordt politiek bepaald.patrickvb schreef: ↑02 apr 2020 23:50
Ons RIZIV (beheerder van de geldmiddelen, bepaald de waarde van prestaties) is als een melkkoe: hoe meer je melkt, hoe meer melk (€) in de pocket.
En af en toe wil het RIZIV dat beter reguleren, maar telkens opnieuw worden door artsen oplossingen gevonden om te blijven incasseren.
.....................................
En het is nu eenmaal een neoliberaal principe om de overheid uit te melken en het geld te versluizen naar prive instanties/personen.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- daniel1975
- Forum-lid HC
20 mensen ook. De overheid heeft gelukkig (nog???) niets te zeggen over je privé ruimte. Ben je de rest van de Corona periode wel slachtoffer van social shaming door de buurt vrees ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- robbebopper
- Forum-lid HC
In deze crisis ontstaat er in razendsnel tempo een soort van taboe op dit gedrag. Erg nuttig denk ik in dit geval.
Neen; volgens de Belgische regels mag ik niemand ontvangen (of beter, ze kunnen niet tot bij mij komen).
Stuk naar mijn hart. Dank voor het delen. Verwoord exact mijn angst. En niemand wil het horen...
EDIT: huh? Dit was een reactie op een stuk uit het parool, geplaatst door havana. Weer weggehaald?
EDIT: huh? Dit was een reactie op een stuk uit het parool, geplaatst door havana. Weer weggehaald?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Auteursrecht.
Volgens mij wel.
Nog even en je moet ook je denkbeeldige vrienden buiten schoppen...walter- schreef: ↑03 apr 2020 23:52Neen; volgens de Belgische regels mag ik niemand ontvangen (of beter, ze kunnen niet tot bij mij komen).
Campagnolo Ultra Dork
In Italië is men er klaar mee, meldt La Stampa. Mensen negeren nu op grote schaal de lock down.
https://www.lastampa.it/cronaca/2020/04 ... 1.38675651
https://www.lastampa.it/cronaca/2020/04 ... 1.38675651
- daniel1975
- Forum-lid HC
Straks mag je niet meer inloggen op het fietsforum
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC