Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Sha Kokken
- Forum-lid
Een zak maltodextrine.
Ja mijnheer Nijkie u word gehoord
Ja mijnheer Nijkie u word gehoord
Alvast wat losse "zooi" ingeslagen zodat de wielen alvast kunnen worden gespaakt en het bouwen kan beginnen zodra de postbode aanbelt om mijn nieuwe frameset af te leveren...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klassieke velgjes! Niet de lichtste, wel een van de beste.
Less is bore
Mavic Open Pro is volgens berichten die ik wel eens hoor nog maar een schim van de toonaangevende velg in de jaren '90, slechte kwaliteit.
Er is nog steeds vraag naar deze fossielen vandaar dat Mavic nog iets wat zo heet aanbiedt....meer is het niet.
Er is nog steeds vraag naar deze fossielen vandaar dat Mavic nog iets wat zo heet aanbiedt....meer is het niet.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
En dan is dit ook nog eens de tubeversie (vroeger Reflex genaamd). Schim? Zal mij een zorg zijn zolang ik elke Mavic Open Pro en Reflex die ik ooit kocht lekker op kan rijden wat jaren duurt zonder dat ze een krimp geven. Maar goed, jij hebt het van "berichten die je wel eens hoort" dus wie ben ik om je tegen te sprekenKeezx schreef:Mavic Open Pro is volgens berichten die ik wel eens hoor nog maar een schim van de toonaangevende velg in de jaren '90, slechte kwaliteit.
360 gram per velg, mij hoor je niet klagen: op papier nog geen 1400 gram met Sapim Race spaken en Ambrosio Zenith naven (nog geen 2200 gram met Tune QRs, Veloflex Roubaix tubes en Record cassette).daniel1975 schreef:Klassieke velgjes! Niet de lichtste, wel een van de beste.
Ik ben het helemaal met je eens hoor wat betreft de Open pro velgen, maar nogmaals: ik heb een setje tubevelgen gekocht. Mavic vindt het marketing technisch blijkbaar zinvol om de aloude Reflex tubevelgen vanaf dit jaar "Open Pro Tubular CD" te noemen. Daardoor krijgen ze dezelfde naam als de bekende Open Pro's voor draadvelgen maar het is natuurlijk een compleet andere constructie die niet met de draadvelgen is te vergelijken.marcelb schreef:Jaren woon-werk gereden met de Open Pro. Door weer en wind en altijd probleemloos. Nu hangen ze versleten in de schuur, maar om de een of andere reden wil ik ze niet weg doen.
Mooie, simpele velgen Timo. Waarom rijd jij eigenlijk met tubes? Ik meen dat jij niet zo'n sleutelaar was en dan lijkt het me nog best onpraktisch.... Of leg je wel zelf tubes?
Ik fietste met tubes veertig kilometer per dag op mijn woon-werk fixie. Dat bevalt prima, goed comfort, tubes lijmen onder de knie, met een busje pitstop kom je altijd thuis en ik vind superlage velgen geweldig ogen in een klassiek frame (ze zijn 3,9mm lager dan de "clincher" versie) dus nu krijgen ze ook weer een kans in een racer. Dat een set 150 gram lichter is dan de clincher is meegenomen
Ik had al een setje Ambrosio Nemesis betaalt (passen optisch beter bij mijn nieuwe fiets) maar levering van 32-gaats is momenteel een drama dus na drie maanden wachten ben ik voor deze gegaan.
Ik had al een setje Ambrosio Nemesis betaalt (passen optisch beter bij mijn nieuwe fiets) maar levering van 32-gaats is momenteel een drama dus na drie maanden wachten ben ik voor deze gegaan.
-
- Forum-lid
Mooie spullen Timo..
Ik heb hier nog een setje Open Pro`s met Chorus naven in de schuur hangen. Met Campagnolo body en daar rij ik niet meer mee (afvallige geworden, nu Sram). Prakkiseer er echter niet over om ze weg te doen. Wat een zalig setje is dat..
Ik heb hier nog een setje Open Pro`s met Chorus naven in de schuur hangen. Met Campagnolo body en daar rij ik niet meer mee (afvallige geworden, nu Sram). Prakkiseer er echter niet over om ze weg te doen. Wat een zalig setje is dat..