Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Stronglight CT2 50T buitenblad. Van m'n huidige buitenblad bleken namelijk enkele tanden gebogen te zijn...
Ik heb een Craft Keep Warm (Best dik shirt) en een Active Extreem Windstopper.chrissiewizzie schreef:Hoe verhoudt deze zich tot bijvoorbeeld een Craft Zero Extreme? Het is een thermoshirt en geen coolshirt toch?boswielrenner schreef:Rapha merino baselayer
De base layer gebruik ik vooral in de winter als het tussen 1-10 graden is. De winter base layer van Rapha (Met lekker colletje) als het kouder is.
Beide Craft shirts hebben dus plaats moeten maken voor deze. Primair gezien dat ik Merino lekkerder vind, en vooral het Craft Windstopper shirt is vies zweterig.
- Sweety2008
- Forum-lid
Helpt dit tegen het knarsen? Ik heb dit sinds een paar dagen als ik flink aanzet begint het vreselijk te knarsen. Oftewel het ligt aan de schoenen of het zijn de pedalen.Bredalp schreef:Anti seize, voor de pedaaltjes.
Het is zo maar een prijzig tubetje, haha, .
Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 01 jun 2016 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: (grote) foto even uit quote verwijderd
Reden: (grote) foto even uit quote verwijderd
Ghost Nivolet 6LC
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
look keo? -> schoenplaatjesSweety2008 schreef:Helpt dit tegen het knarsen? Ik heb dit sinds een paar dagen als ik flink aanzet begint het vreselijk te knarsen. Oftewel het ligt aan de schoenen of het zijn de pedalen.Bredalp schreef:Anti seize, voor de pedaaltjes.
Het is zo maar een prijzig tubetje, haha, .
- rielplayer
- Forum-lid
Fijne broek, heb er zelf ook twee van.ProTon schreef:Een Castelli free aero race team, maat M bij een gewicht van 70kg en een lengte van 1m77.
Flink getwijfeld over een M of een L maar toch voor de M gekozen, zit goed, idd "strak" maar niet dat het de boel afknelt.
rielplayer schreef:Fijne broek, heb er zelf ook twee van.ProTon schreef:Een Castelli free aero race team, maat M bij een gewicht van 70kg en een lengte van 1m77.
Flink getwijfeld over een M of een L maar toch voor de M gekozen, zit goed, idd "strak" maar niet dat het de boel afknelt.
zelf 192 cm lang en 91 heb de L genomen ja , inderdaad stak maar zit top de xl voelde niet goed
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Opvallend dat een M jou goed valt. Ik ben 2 cm langer, en een kilo of 7 lichter en moet echt een L hebben. Ik vind t ook een fijne broek, helaas worden ze (zoals alle Assosbroeken) na verloop van tijd wel grijs.
-
- Forum-lid HC
Hoe passen jullie in die strakke broekkies? Ik ben 1.86m, 86kg en BBL 91. Fiets veel en redelijk breed/stevig gebouwd, maar mijn broeken van Assos, Sportful en Castelli zijn bijna allemaal XXL. Dit zit strak, goed op lengte, sluiten voor en achter op het bovenlichaam goed aan etc. Een maat kleiner gaat al snel knijpen terwijl andere mensen met een gelijke lengte/gewicht soms wel 2 of zelfs 3 maten kleiner dragen.
Kortom, ik ben zeer tevreden met mijn plus size maar vraag me toch af waar het verschil zit?
Kortom, ik ben zeer tevreden met mijn plus size maar vraag me toch af waar het verschil zit?