Cervélo
Toevallig vorige week een misgelopen voor 144 euro. Dat was nog te doen geweest voor mij, maar helaas.
@ IBAN: Voorwaarde voor de vork is toch echt dat ie recht moet zijn. Columbus Muscle vorken hebben volgens mij een curve. Leuk dat je dat zegt trouwens want de eerste modellen werden standaard geleverd met zo'n vork.
@ IBAN: Voorwaarde voor de vork is toch echt dat ie recht moet zijn. Columbus Muscle vorken hebben volgens mij een curve. Leuk dat je dat zegt trouwens want de eerste modellen werden standaard geleverd met zo'n vork.
DickyGiovanni schreef:Wat een schoonheid! Ken dit frame ook helemaal niet, bijzonder mooi..
Dat is toch het frame van de Jack & Jones ploeg, de voorloper van CSC? Volgens mij heb ik Tristan Hofmann destijds nog hierop zien koersen (laatste stalen frame in het profpeloton)
Edit, ja dat zag er zo uit (dankzij google)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
danny1407 schreef:Bovenstaand is Thor's 2011 fiets :p
Op de link staan meer foto's.
Daar kan je ook een linkje vinden naar Tyler's 2011 fiets.
Vind ik de onderdelen op mijn fiets toch mooier, toch altijd vervelend voor die profs dat ze op gesponserd materiaal moeten rijden
[img=http://planner.tajoby.com/foto.JPG]
jeroennl schreef: Vind ik de onderdelen op mijn fiets toch mooier, toch altijd vervelend voor die profs dat ze op gesponserd materiaal moeten rijden
Op je wielen en crankstel na, hebben wij dan en verschil van mening! :p
Mooie bak hoor!
Verdiend wel een betere foto
En eeeh.....je stuurlintje verdiend wat aandacht bij de shifters.