Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Ah zo, dan ben ik wel benieuwd naar je ervaringen t.o.v. de Uno. Ik heb onlangs nog een Uno erbij gekocht in de uitverkoop en die ligt nog nieuw in doos. Daarvan weet ik zeker dat ze goed zitten, ook bij lange afstanden. Het prijs verschil met de NeoPro S7 is wel fors (€129 t.o.v. €70).
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Morgan Blue chain cleaner (was ik benieuwd naar)
- cyclus derailleurpad/t richter
- fulcrum rode remblokken voor carbon
- shimano eindkapjes voor remkabels
- Trivio shimano cassette afnemer (met handvat). Was de park tool zonder handvat een beetje zat (vind veel dingen goed bedacht van park tool, maar dit dus echt niet zo zonder handvat)
- cyclus derailleurpad/t richter
- fulcrum rode remblokken voor carbon
- shimano eindkapjes voor remkabels
- Trivio shimano cassette afnemer (met handvat). Was de park tool zonder handvat een beetje zat (vind veel dingen goed bedacht van park tool, maar dit dus echt niet zo zonder handvat)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha, inderdaad, nu had ik voor dezelfde prijs van een Park Tool richter al die andere boodschappen erbijchrissiewizzie schreef:monsieurpinot schreef:- cyclus derailleurpad/t richter
Zonder klein stemmetje dat Park Tool in je oor fluistert?monsieurpinot schreef:haha, inderdaad, nu had ik voor dezelfde prijs van een Park Tool richter al die andere boodschappen erbijchrissiewizzie schreef:monsieurpinot schreef:- cyclus derailleurpad/t richter
Dan ben je spekkoper
edit: iets mis met em emoticon
Laatst gewijzigd door loos op 11 jun 2016 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Het verstand won het - deze keer -loos schreef: Zonder klein stemmetje dat Park Tool in je oor fluistert? :migreren:
Dan ben je spekkoper
Na een aantal keren de fietsen in de auto te hebben vervoerd, toch maar een drager aangeschaft.
Ben benieuwd: vooral naar de afsluitbare draaiknoppen en bevestigingshendel voor plaatsing op de trekhaakkogel...
[img]http://www.fietsendragercenter.nl/produ ... groot/[img]
*excuus voor het plaatje wat ik er niet goed in krijg....
Ben benieuwd: vooral naar de afsluitbare draaiknoppen en bevestigingshendel voor plaatsing op de trekhaakkogel...
[img]http://www.fietsendragercenter.nl/produ ... groot/[img]
*excuus voor het plaatje wat ik er niet goed in krijg....
Plaatjes eindigen niet in .htmlMartin80 schreef:*excuus voor het plaatje wat ik er niet goed in krijg....
Die sloten heeft de Thule die ik recent heb aanschaft niet en zou misschien toch wel handig geweest zijn. Ook lijken de bandjes voor de wielen een stuk zinniger op die Spinder.
Dank voor je hulp: had al zitten rommelen met de url en img tags...rodeo schreef:
Die sloten heeft de Thule die ik recent heb aanschaft niet en zou misschien toch wel handig geweest zijn. Ook lijken de bandjes voor de wielen een stuk zinniger op die Spinder.
Ik had in eerste instantie gekeken naar een tweedehands Hawk of Falcon, maar die hebben een aparte sleutel om de drager te bevestigen op de kogel en geen sloten op draaiknoppen. Je kunt nieuwe knoppen erbij kopen, maar dan zit je al bijna op het bedrag van een nieuwe drager.
Hij is nog onderweg, dus of de bandjes ook echt degelijk zijn zou ik je nig niet kunnen vertellen.
Een recente aanschaf waar ik meteen plezier van heb: het one key-systeem van Thule. Twee dakdragers met daarop drie fietsdragers leverde een bonte verzameling verschillende sleutels met veel ergernis op. Nu één sleutel voor de hele verzameling .
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Ik moet zeggen dat de Neopro S7 me erg goed bevallen is, sluit zeer strak aan en na 60km had ik geen last van wat oudere drukpunten.ypuh schreef:Ah zo, dan ben ik wel benieuwd naar je ervaringen t.o.v. de Uno. Ik heb onlangs nog een Uno erbij gekocht in de uitverkoop en die ligt nog nieuw in doos. Daarvan weet ik zeker dat ze goed zitten, ook bij lange afstanden. Het prijs verschil met de NeoPro S7 is wel fors (€129 t.o.v. €70).
Je voelt altijd wat maar met deze broek 80% minder