foto van je fiets
Een cornettovan de Albert Heijn is helemaal prima, maar een ijs op het plein in San Gimignano is echt veel lekkerder.
( en ik rij met veel plezier op mijn door Mike Burrows geconcipieerde en door Jack Chen gebouwde Giant TCR’s,)
( en ik rij met veel plezier op mijn door Mike Burrows geconcipieerde en door Jack Chen gebouwde Giant TCR’s,)
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 01 okt 2021 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoekende naar een waardige vervanger voor komende lente
-
- Forum-lid
Als nieuw lid, gelijk maar mijn nieuwe 'aanwinst' sinds jaren laten zien hier.
Foto; direct na aanschaf en monteren van stuur, zadel enz.
Na wat afwegen via marktplaats gevonden.
Fiets opgehaald, meteen gaan kijken wat ik moet en wil vervangen voordat ik er überhaupt een meter op fiets. Zat een 'stads' stuur en zadel op gemonteerd (op de foto nog te zien op de verhuisdoos).
-stuur
-handvatten
-zadel
-nieuwe remblokken
Allemaal via marktplaats kunnen regelen (behalve de remblokjes die zijn gewoon nieuw besteld).
-Specialized 'recht' aluminium stuur 58cm
-Ergon GA2 handvatten
-Selle Italia zadel (als extra nog een Sanmarco carbon zadel)
Gelijk alles gemonteerd, nagekeken en afgesteld. Bagagedrager voor eraf gehaald en achter laten zitten omdat daar het spatbord ook aan vast zit.
Vandaag heb ik eindelijk tijd om de eerste meters met deze fiets te gaan maken.
Bedoeling Is om met deze fiets meer op het verharde te blijven.
Fiets;
Gazelle Puerto X-road,
Shimano Alivio 3x8,
Magura HS11 remmen.
622-37 bandjes 28inch op Gipiemme aluminium velgjes.
TX Quando naven.
Standaard Gazelle geveerde voorvork met Lock.
Fiets staat er nu goed bij, geen spelling op assen of lagers en alles voelt mooi solide aan.
Nu nog de eerste km maken en kijken hoe het bevalt en wat er eventueel nog te verbeteren valt.
PS, de fiets moet nog schoon gemaakt worden.
Van het laatste ritje in Frankrijk, toen ik even twee minuten zon had...
Ik blijf de gouden ketting wel leuk vinden. Er ligt een gouden cassette klaar voor het voorjaar. Dat wordt wel héél bling bling.
Ik blijf de gouden ketting wel leuk vinden. Er ligt een gouden cassette klaar voor het voorjaar. Dat wordt wel héél bling bling.
- daniel1975
- Forum-lid HC