Waarden of statistieken lees je ook maar zoals je het zelf wil natuurlijk. Zo tel ik 16 dagen van boven de 17 graden, hebben we meer zon gezien dan gemiddeld en minder neerslag dan gemiddeld.steven250 schreef:Deze mei maand was er een om snel te vergeten: sinds 1991 hadden we niet zo weinig warme dagen (max 20 of hoger) in Mei, 2x dit jaar, tegen 10 normaal
Maar het einde van de komende week lijkt het toch weer goed te komen met de temperatuur.
Ik zou zeggen... laat maar komen! Hoe warmer hoe beter ik ga rijden:)
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- FaustoCoppi
- Forum-lid
Het maakt ook nogal wat uit waar je woont. Hier in Groningen was het meestal 12 graden met regen en veel wind, terwijl ze in Limburg kort-kort reden in de zon...
Ik rij al een tijdje kort-kort, soms is het 12 graden, soms 18.
Als het te koud is moet je harder fietsen
Als het te koud is moet je harder fietsen
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1 tweedeling in NL was weer fors deze lente. Hier in ZH ook vaak 4-5gr kouder dan in het oosten en dat is net het verschil (icm de wind) tussen koud en aangenaam.FaustoCoppi schreef:Het maakt ook nogal wat uit waar je woont. Hier in Groningen was het meestal 12 graden met regen en veel wind, terwijl ze in Limburg kort-kort reden in de zon...
Less is bore
-
- Forum-lid
Heb ik het mis, of heb je een nieuwe forumnaam aangenomen?FaustoCoppi schreef:Het maakt ook nogal wat uit waar je woont. Hier in Groningen was het meestal 12 graden met regen en veel wind, terwijl ze in Limburg kort-kort reden in de zon...
Dat zal niet de eerste keer zijn
- FaustoCoppi
- Forum-lid
Scherp! Tijdje niet actief geweest, wachtwoord vergeten en had 'm destijds aangemaakt met een tijdelijk e-mailadres. Maar even zo dus.Walter G schreef:Heb ik het mis, of heb je een nieuwe forumnaam aangenomen?FaustoCoppi schreef:Het maakt ook nogal wat uit waar je woont. Hier in Groningen was het meestal 12 graden met regen en veel wind, terwijl ze in Limburg kort-kort reden in de zon...
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
gewoon even berichtje naar freerider sturen, die kan dat wel fixen voor jeFaustoCoppi schreef:Scherp! Tijdje niet actief geweest, wachtwoord vergeten en had 'm destijds aangemaakt met een tijdelijk e-mailadres. Maar even zo dus.Walter G schreef:Heb ik het mis, of heb je een nieuwe forumnaam aangenomen?FaustoCoppi schreef:Het maakt ook nogal wat uit waar je woont. Hier in Groningen was het meestal 12 graden met regen en veel wind, terwijl ze in Limburg kort-kort reden in de zon...
- Sweety2008
- Forum-lid
Hier in Venlo is het nog droog maar ik vrees dat de regen niet lang meer op zich laat wachten.
Ghost Nivolet 6LC
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
naar mijn beleving is mei juist een uiterst droge maand geweest, dus misschien het woordje 'weer' weglatenErik schreef:En weer f***ing regen!
ik heb geen één keer regen gehad, met 17 van de 31 dagen op de fiets
Nou, de laatste tijd vind ik het weer in de weekenden (wat mijn belangrijkste fietsdagen zijn) nogal bagger. Maar dat komt ook doordat ik met regen niet op de fiets stap. Ik ben uiteraard niet van suiker etc., maar Ik ben ooit achterop een stilstaande auto geklapt doordat ik in de regen slecht zag (brildrager). Sindsdien ben overtuigd droogweerfietser.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells