Commentaar op commentaar
Schakel je om 10u in op de Belg. Trappen af met een highlights reportage van het WK 2022 gevolgd door de eerste woorden van Ruben van Gucht: dit jaar mag het wel weer terug een Belg zijn ...... En wij als Ollanders waren blij verlost te zijn van Wuyts... Amai, wa is da?
Foute snor Bakelants inhoudelijk á point. Commentaar van Karl en José perfect.
Foute snor Bakelants inhoudelijk á point. Commentaar van Karl en José perfect.
-
- Forum-lid
Ongelofelijk die Joris. 5 minuten best leuk, maar met een flauwe-grappen-dichtheid van drie per minuut, net als in de Tour, is het echt niet om aan te horen. Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar ik heb echt nog liever zes uur geouweneel over het nieuwe wielrennen van Maarten Ducrot.daniel1975 schreef: ↑06 aug 2023 19:11 Met beeld erbij nog stuk beter
Stef was ook goed vandaag. Jammer dat Joris erbij zit.
-
- Forum-lid
Stef en Tom vind ik wel echt goed. Tom wordt ook echt een leukere vent nu hij wat ontspannener is en thuis raakt in deze rol.
Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is. Mogen ze dan niet chauvinistisch zijn? Dus als het WK schaatsen voor de deur staat, mag je als journalist in Nederland niet zeggen, dat je graag een Nederlander het WK wil zien winnen.Joseba schreef: ↑06 aug 2023 19:21 Schakel je om 10u in op de Belg. Trappen af met een highlights reportage van het WK 2022 gevolgd door de eerste woorden van Ruben van Gucht: dit jaar mag het wel weer terug een Belg zijn ...... En wij als Ollanders waren blij verlost te zijn van Wuyts... Amai, wa is da?
Je MOET trouwens ook niet naar de Belg kijken. Maar dan moet je er ook voor lief bij nemen dat ze hun landgenoten steunen.
Laatst gewijzigd door i-mac op 07 aug 2023 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Vandaag afwisselend naar de Nederland, Duitsland, Engeland, Eurosport en Vlaamse TV gekeken. Vlaanderen steekt er met kop en schouders bovenuit. Nederlands commentaar gaat helemaal nergens over en nog minder over de koers. Het voordeel van de BBC is dat ze ook het downhillen laten zien.
hun fietsen.
Tom legde de werking van BOA uit. Twee ijzerdraadjes die je kan opspannen, Mathieu was het bovenste ijzerdraadje kwijt. Dione vroeg (terecht) aan Tom: Oh, dus hoe strakker, hoe beter? Leverde in mijn mancave de nodige hilariteit op...
Was overigens nadat we op de Belg het pad zoek waren, gingen van antenne, niet duidelijk of de ceremonie nog kwam?
-
- Forum-lid
Dat is haar werk. Niet de deskundige wijsneus uithangen, maar als presentator de vraag zo stellen dat de gast materiekundig kan zijn en het antwoord kan geven.
Anders heeft ze ook geen gast nodig in de studio.
Anders heeft ze ook geen gast nodig in de studio.
hun fietsen.