Over de wielersport en zijn beoefenaars.

spot de prof!!!!!!!!

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 19 nov 2012 20:37

thestudent schreef:Haha je klinkt alsof je er niet blij mee bent :D
Haha, hij leek het niet erg te vinden . Bovendien weet hij dat ik niet warm wordt van Joost. Het ging als vanouds: "Goh, als ik had geweten dat jij rondemister was, dan had ik de modder niet van mijn gezicht gehaald" met als tegenwoord: "Als ik had geweten dat jij meedeed had ik nooit aangeboden rondemister te worden". :mrgreen: Volgend jaar mogen ze van mij wel zijn, nu nog, Zwitserse ploegmaat als rondemister inzetten ;)
~live fast, die young ~

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 26 nov 2012 13:06

Gisteren bij de toertocht en kids clinic van het Achterhoek wielerspektakel: Robert Gesink, Maarten Tjallingii, Tom Veelers, Albert Timmer en de ex-profs Jeroen Blijlevens (da's een klein rond menneke geworden :) ) Michael Boogerd en Jan Boven (die een behoorlijk uitgepierde indruk maakte na de toertocht).

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 26 nov 2012 13:12

ever schreef:(...) Jeroen Blijlevens (da's een klein rond menneke geworden :)
Is-ie altijd al geweest, toch. Vroeger waren 't spieren, nu vet....? :)

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 26 nov 2012 13:36

tennisser schreef:
ever schreef:(...) Jeroen Blijlevens (da's een klein rond menneke geworden :)
Is-ie altijd al geweest, toch. Vroeger waren 't spieren, nu vet....? :)
Denk het laatste, of hij moet nu opeens wel heeeel veeeeel buikspieren gekweekt hebben :)

Gebruikersavatar
fietser1972
Forum-lid
Berichten: 551
Lid geworden op: 25 sep 2009 15:50

Gebruikersavatar fietser1972 28 dec 2012 12:42

Vandaag reed ik mijn trainingsrondje rond Zoetermeer. Al een keer lek gereden die dag en vervolgens rijd ik de achterband nog een keer lek. Dat wordt dus lopen naar huis, denk ik, totdat twee gesoigneerde Rabobankrenners me voorbijrijden, in de remmen knijpen en omdraaien. Bleek het veldrijder Niels Wubben (beste NLer op laatste WK) met trainingsmaat te zijn (zijn naam heb ik helaas niet meegekregen). Ze hebben me een binnenbandje gegeven en we hebben nog even kort staan praten. Superaardige gasten. Scheelde mij een hele lange wandeling naar huis. Was Leuke ervaring!
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral

tommeke15
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 aug 2011 23:03

tommeke15 03 jan 2013 12:22

fietser1972 schreef:Vandaag reed ik mijn trainingsrondje rond Zoetermeer. Al een keer lek gereden die dag en vervolgens rijd ik de achterband nog een keer lek. Dat wordt dus lopen naar huis, denk ik, totdat twee gesoigneerde Rabobankrenners me voorbijrijden, in de remmen knijpen en omdraaien. Bleek het veldrijder Niels Wubben (beste NLer op laatste WK) met trainingsmaat te zijn (zijn naam heb ik helaas niet meegekregen). Ze hebben me een binnenbandje gegeven en we hebben nog even kort staan praten. Superaardige gasten. Scheelde mij een hele lange wandeling naar huis. Was Leuke ervaring!
Tof van ze!
Voorheen Tommeke14

Gebruikersavatar
fietser1972
Forum-lid
Berichten: 551
Lid geworden op: 25 sep 2009 15:50

Gebruikersavatar fietser1972 03 jan 2013 12:35

tommeke15 schreef:
fietser1972 schreef:Vandaag reed ik mijn trainingsrondje rond Zoetermeer. Al een keer lek gereden die dag en vervolgens rijd ik de achterband nog een keer lek. Dat wordt dus lopen naar huis, denk ik, totdat twee gesoigneerde Rabobankrenners me voorbijrijden, in de remmen knijpen en omdraaien. Bleek het veldrijder Niels Wubben (beste NLer op laatste WK) met trainingsmaat te zijn (zijn naam heb ik helaas niet meegekregen). Ze hebben me een binnenbandje gegeven en we hebben nog even kort staan praten. Superaardige gasten. Scheelde mij een hele lange wandeling naar huis. Was Leuke ervaring!
Tof van ze!
Jazeker, en gelukkig trainen ze niet op tubes ;)
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 27 jan 2013 11:03

Ik kijk door mijn keuken raam mistroostig naar buiten ,regen wind koude, vandaag , laat vandaag maar. :cry: :cry:
En wat zien ik : een groepje van 8 -9 rijders op de ATB over het fietspad. :oops:
Oranje gekleed en rood-wit-blauw over de borst en met grote letters RABOBANK.
Wie zijn die jonge diehards???? de continentalploeg???? :ugeek:
cornelli racing cycles Uden

robzie
Forum-lid
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:04

robzie 10 apr 2013 18:22

Vanmiddag een hele tijd gesproken met Bram de Groot, oud Rabo.
Zeer sympathieke en open kerel, stond bij mijn werkgever aan de balie.
Leuk gesprek gevoerd.

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 10 apr 2013 20:03

Bart Wellens in Palma de Mallorca
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 11 apr 2013 18:36

Sven Nijs ook in Palma de Mallorca.
Welke veldrijder morgen ?
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 11 apr 2013 19:59

rhino7 schreef:Bart Wellens in Palma de Mallorca
rhino7 schreef:Sven Nijs ook in Palma de Mallorca.
Welke veldrijder morgen ?
"Take a pick".
http://www.cyclo-cross.info/cyclocross/ ... olle-gang/" onclick="window.open(this.href);return false;
;) :D

Plaats reactie