Vandaag gefietst in 2007?
Vandaag zal er niks van komen om wat aan sport te doen.
Morgenmiddag wordt ik verwacht bij vrienden dus kunnen we in de ochtend even lekker op de pedalen straan. En zit het weer tegen ga ik wel hardlopen.
Fijne dagen allemaal!!
Gr. Rémon
Morgenmiddag wordt ik verwacht bij vrienden dus kunnen we in de ochtend even lekker op de pedalen straan. En zit het weer tegen ga ik wel hardlopen.
Fijne dagen allemaal!!
Gr. Rémon
Rondje van circa 2,5 uur. Was goed te doen!
Laat het grote vreetfestijn maar beginnen.......
Prettige feestdagen aan iedereen!
Laat het grote vreetfestijn maar beginnen.......
Prettige feestdagen aan iedereen!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="pipootje"]Ik ging te laat van huis voor een rondje katwijk-wassenaar-leidschendam-delft-schipluiden-HoekvanHolland-Kijkduin, ja en toen was het dus al een tijdje donker en zag ik het verschil tussen het fietspad en de duinen niet meer. Linke soep, dus toen Den Haag-Wassenaar-Katwijk langs verlichte wegen met een onverlichte fiets, en dat was bij elkaar 97 km.[/quote]
Duidelijk geval van Levensmoe zijn.
Duidelijk geval van Levensmoe zijn.
kiekeboe
[quote="Amclassic-fan"]Heeft mijn inziens weinig met mentaliteit en hardheid te maken. Het feit dat ik gewoon door fiets met voeten waar ik geen gevoel meer in heb zegt wel genoeg, als ik nog 2 uur langer was door gefietst dan hadden er wel eens wat tenen bevroren kunnen zijn met alle gevolgen van dien.
Ik heb 10x liever dat het 35 graden is, die warmte kan je gewoon negeren. Dat is gewoon een kwestie van door blijven drinken, terwijl ik aan die kou toch echt wat moet doen om een beetje fatsoenlijk te kunnen trainen.[/quote]
Bij 35 graden zal je een hele hoop moeten drinken, veel meer dan dat je op de fiets mee kan nemen. Als je dan wel genoeg wil drinken moet je vaak stoppen en vragen of de bidonnen gevuld mogen worden. Bij kou kleed je je gewoon warm aan, en er is niks aan het handje.
Ik heb 10x liever dat het 35 graden is, die warmte kan je gewoon negeren. Dat is gewoon een kwestie van door blijven drinken, terwijl ik aan die kou toch echt wat moet doen om een beetje fatsoenlijk te kunnen trainen.[/quote]
Bij 35 graden zal je een hele hoop moeten drinken, veel meer dan dat je op de fiets mee kan nemen. Als je dan wel genoeg wil drinken moet je vaak stoppen en vragen of de bidonnen gevuld mogen worden. Bij kou kleed je je gewoon warm aan, en er is niks aan het handje.
-
- Forum-lid
Zo, ik heb toch nog even 2,5 uur op de MTB doorgebracht met daarin o.a. tweemaal het parcours van Lage Vuursche. In vergelijking met afgelopen weekend was het af en toe wat glad vanwege de modder maar het lag er al met al toch prima bij.
Geen idee hoeveel kilometers het zijn want ik heb geen teller op deze fiets. Maar goed, maakt niet uit. Lekker gefietst!
Geen idee hoeveel kilometers het zijn want ik heb geen teller op deze fiets. Maar goed, maakt niet uit. Lekker gefietst!
Vanmiddag een rondje Westland gereden (60 km). Toch nog meer mensen onderweg op racefiets en MTB dan verwacht. Lekker gereden, ondanks dat een strakke en koude wind stond. Geen spijt van handschoentjes en overschoenen.
Nu op naar de kerstdis. Iedereen veel plezier met de kerstdagen en oud en nieuw (hou alle vingers andere dierbare ledematen eraan)!!!
Nu op naar de kerstdis. Iedereen veel plezier met de kerstdagen en oud en nieuw (hou alle vingers andere dierbare ledematen eraan)!!!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@B-burner, nieuw water is een kwestie van het knopje van de mic indrukken, wat zeggen en dan je hand op steken en je kan zo 2 nieuwe bidonnen aanpakken .
Dat vaak stoppen valt wel mee, ik train meestal met grote bidonnen, dan heb je al ruim 1,5 liter bij me. Daar kan ik best een uurtje of 2 op trainen, beetje vocht verliezen is ook geen ramp dat kan je wel weer aanvullen nadien. Moet je tijdens een langere training 1 keer een stop maken, dat is niet echt onoverkomelijk voor mij. Voeten die te koud worden vind ik een stuk minder fijn.
Dat vaak stoppen valt wel mee, ik train meestal met grote bidonnen, dan heb je al ruim 1,5 liter bij me. Daar kan ik best een uurtje of 2 op trainen, beetje vocht verliezen is ook geen ramp dat kan je wel weer aanvullen nadien. Moet je tijdens een langere training 1 keer een stop maken, dat is niet echt onoverkomelijk voor mij. Voeten die te koud worden vind ik een stuk minder fijn.
vandaag droog en een vrije dag, lekker op de fiets dus. rondje 60km gereden. ik vond het toch wel heel erg koud aan de pootjes hoor! na 2 uur was ik thuis en had ik geen gevoel meer in mn tenen...
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"