Vandaag gefietst in 2011
Ik kan er even geen genoeg van krijgen,met dit mooie weer.
Dus wat eerder naar huis vanmiddag en nog snel een rondje rond het Veerse meer.
Lekker in de warme zon .
Het voorjaar zoals het er in je geheugen altijd uitziet.
Dus wat eerder naar huis vanmiddag en nog snel een rondje rond het Veerse meer.
Lekker in de warme zon .
Het voorjaar zoals het er in je geheugen altijd uitziet.
Zij is ook tegen
[quote=".Jeroen."]Ik moest nog even wat naar een kennis in Groenlo brengen, dus lekker op de fiets gegaan. Heen binnendoor via Halle en Marienvelde en vele weilanden. Terug langs de grote weg naar Ruurlo en Zelhem. 60km[/quote]
Inderdaad een mooi fietsgebied, maar ik heb vorig jaar één keer de fout gemaakt om via Lichtenvoorde en Ziewent naar Ruurlo te fietsen. Dan zie en merk je dat de ruilverkaveling daar een hoop moois kapot gemaakt heeft. Die rechte lange weg tussen Ziewent en Ruurlo is stomvervelend.
Inderdaad een mooi fietsgebied, maar ik heb vorig jaar één keer de fout gemaakt om via Lichtenvoorde en Ziewent naar Ruurlo te fietsen. Dan zie en merk je dat de ruilverkaveling daar een hoop moois kapot gemaakt heeft. Die rechte lange weg tussen Ziewent en Ruurlo is stomvervelend.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Een rondje zaanse schans gedaan..... met uiteraard een taart sessie bij zo'n groen huisje naast de eerste Appie....
[img=http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3032_n.jpg]
[img=http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3032_n.jpg]
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
- Forum-lid
@Herera: Wedrenners ronde als ik dat goed zie?
Dit rondje vandaag ook gefietst met nog wat klimwerk ter afsluiting. 4x de Oude Holleweg op
De benen zijn klaar voor De Ronde!
Dit rondje vandaag ook gefietst met nog wat klimwerk ter afsluiting. 4x de Oude Holleweg op
De benen zijn klaar voor De Ronde!
"Zie em harken op het buitenblad met dat mijnwerkersgezicht, ik word er bijna misselijk van!"
[quote="Chasing wheels "]@Herera: Wedrenners ronde als ik dat goed zie?
De benen zijn klaar voor De Ronde![/quote]
Idd. grotendeels wel (zonder Reichswald) .. maar wel de Holdeurn.. de Oude Holleweg kon ik haar niet aan doen.
De benen zijn klaar voor De Ronde![/quote]
Idd. grotendeels wel (zonder Reichswald) .. maar wel de Holdeurn.. de Oude Holleweg kon ik haar niet aan doen.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
[quote="havana"]
Geestig, ik ervaar precies hetzelfde. De hele winter belabberde gemiddeldes genoteerd, soms zelfs zo laag als 25 km/uur. De laatste weken gaat 't weer de juiste kant op, met gemiddeldes van tussen de 28 en 30.
[/quote]
Die ervaring heb ik ook heerlijk!
Gisteren rondje Utrecht, Amerongen, Kersteren, Heteren, Oosterbeek, Arnhem, Otterloo, Barneveld (jammer dat ze in Barneveld met glas strooien, gelukkig naast een Welkoop zodat ik lekker in de zon mijn buitenband kon repareren), Scherpenzeel, Woudenberg, Maarn, Zeist, Utrecht.. 148 km met een gem. van 29,5 met een heerlijk D1/D2 hartslagje, waar het een maand geleden nog 26 gem. was, genieten dus! En je hebt ook nog eens minder boterhammetjes nodig zonder die kou!
Geestig, ik ervaar precies hetzelfde. De hele winter belabberde gemiddeldes genoteerd, soms zelfs zo laag als 25 km/uur. De laatste weken gaat 't weer de juiste kant op, met gemiddeldes van tussen de 28 en 30.
[/quote]
Die ervaring heb ik ook heerlijk!
Gisteren rondje Utrecht, Amerongen, Kersteren, Heteren, Oosterbeek, Arnhem, Otterloo, Barneveld (jammer dat ze in Barneveld met glas strooien, gelukkig naast een Welkoop zodat ik lekker in de zon mijn buitenband kon repareren), Scherpenzeel, Woudenberg, Maarn, Zeist, Utrecht.. 148 km met een gem. van 29,5 met een heerlijk D1/D2 hartslagje, waar het een maand geleden nog 26 gem. was, genieten dus! En je hebt ook nog eens minder boterhammetjes nodig zonder die kou!
- geertjan5
- Forum-lid
Dat komt ook omdat je met de ''dichte'' en ''open'' wind zit. Sommigen noemen het ook ''holle'' en ''bolle'' wind.
In de winter is de wind gewoon veel dichter en moet je er dus meer tegenin fietsen.. Windje mee scheelt het helaas niet zoveel.
Vandaag overigens nog niet gefietst. Het 3e dagje rust van maart. Maar we trekken er straks nog wel even opuit. Waardoor ik op 2 blijf staan.
In de winter is de wind gewoon veel dichter en moet je er dus meer tegenin fietsen.. Windje mee scheelt het helaas niet zoveel.
Vandaag overigens nog niet gefietst. Het 3e dagje rust van maart. Maar we trekken er straks nog wel even opuit. Waardoor ik op 2 blijf staan.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.