Quoten: Origineel geplaatst door Fast4ward op 09 November 2005
Tis wel lastig hoor om via de postbank.nl geld over te maken.
dacht dat het wel gelijk kon nu mot ik een formulier aanvragen en duurt het daarna nog 5 werkdagen...........Geld speelt geen rol en ik wil echt dolgraag een setje hebben
HET KOMT ERAAN TS, desnoods breng ik het zelf........................
Als je het heel lief aan SpEric vraagt, wil hij het misschien wel doen. Hij heeft er ervaring in.
verdient dit forum geen eigen kleding
Dit is de 1e keer dat ik baal van de Postbank. Aparte kaarten aanvragen. TSS, wat is dit? De F***ing middeleeuwen. Ik woon dichter bij Belgie dan bij A'dam.
Anyway de 103 euro( 98 euro productie en 5 euro auteursrecht) is onderweg.
Anyway de 103 euro( 98 euro productie en 5 euro auteursrecht) is onderweg.
CC, agr 100; limo 100
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 09 November 2005
Dit is de 1e keer dat ik baal van de Postbank. Aparte kaarten aanvragen. TSS, wat is dit? De F***ing middeleeuwen. Ik woon dichter bij Belgie dan bij A'dam.
Dus da's nou de kracht van de Postbank? Dat je elektronisch geen geld kan overmaken naar een buitenlands rekeningnummer? Dan sla je als jezelf serieus nemende bank toch wel een flater hoor! Aparte kaarten aavragen, haha dat deden we 50 jaar geleden, maar het is nu 2006! Als ik die blauwe leeuw tegenkom zal ik 'm eens flink in z'n noten trappen... Gelukkig zit ik niet bij de Postbank
Dus da's nou de kracht van de Postbank? Dat je elektronisch geen geld kan overmaken naar een buitenlands rekeningnummer? Dan sla je als jezelf serieus nemende bank toch wel een flater hoor! Aparte kaarten aavragen, haha dat deden we 50 jaar geleden, maar het is nu 2006! Als ik die blauwe leeuw tegenkom zal ik 'm eens flink in z'n noten trappen... Gelukkig zit ik niet bij de Postbank
Waar zou ik eigelijk kunnen passen bij hopmans of zo ?
maten :
*bil (zo hoog mogelijk) Snap dit niet krijg ergens in de 90 dus klopt niks van*bekken (op het bot, net onder de gordel) bij mij +/- 84 cm*heupen (op de navelhoogte) bij mij +/- 80 cm*borst (ter hoogte van ) bij mij +/- 86 cm*nek bij mij +/- 35 cm
1m67 - 57 kg
assos broekje: maat S
assos lange broek: maat S
en een
fiets.nl shirt: maat xxs diet volgens mij te klein is.
En als ik wil overschrijven hoe doe ik dat via de postbank??
maten :
*bil (zo hoog mogelijk) Snap dit niet krijg ergens in de 90 dus klopt niks van*bekken (op het bot, net onder de gordel) bij mij +/- 84 cm*heupen (op de navelhoogte) bij mij +/- 80 cm*borst (ter hoogte van ) bij mij +/- 86 cm*nek bij mij +/- 35 cm
1m67 - 57 kg
en een
Quoten: Origineel geplaatst door Gyrolion op 10 November 2005
maten :
1m67 - 57 kg
en een
Die bil is dat bovenbeen zo jah is dat 54 cm Plus minus
maten :
1m67 - 57 kg
en een
Die bil is dat bovenbeen zo jah is dat 54 cm Plus minus
Quote: Origineel geplaatst door Gyrolion op 10 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Gyrolion op 10 November 2005Waar zou ik eigelijk kunnen passen bij hopmans of zo ? maten :*bil (zo hoog mogelijk) Snap dit niet krijg ergens in de 90 dus klopt niks van
*bekken (op het bot, net onder de gordel) bij mij +/- 84 cm
*heupen (op de navelhoogte) bij mij +/- 80 cm
*borst (ter hoogte van ) bij mij +/- 86 cm
*nek bij mij +/- 35 cm1m67 - 57 kgassos broekje: maat S assos lange broek: maat S en een fiets.nl shirt: maat xxs diet volgens mij te klein is.En als ik wil overschrijven hoe doe ik dat via de postbank?? Die bil is dat bovenbeen zo jah is dat 54 cm Plus minus
ik heb id gehoord dat je bij Hopmans kan gaan passen !
Quoten: Origineel geplaatst door Gyrolion op 10 November 2005Waar zou ik eigelijk kunnen passen bij hopmans of zo ? maten :*bil (zo hoog mogelijk) Snap dit niet krijg ergens in de 90 dus klopt niks van
*bekken (op het bot, net onder de gordel) bij mij +/- 84 cm
*heupen (op de navelhoogte) bij mij +/- 80 cm
*borst (ter hoogte van ) bij mij +/- 86 cm
*nek bij mij +/- 35 cm1m67 - 57 kgassos broekje: maat S assos lange broek: maat S en een fiets.nl shirt: maat xxs diet volgens mij te klein is.En als ik wil overschrijven hoe doe ik dat via de postbank?? Die bil is dat bovenbeen zo jah is dat 54 cm Plus minus
ik heb id gehoord dat je bij Hopmans kan gaan passen !
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 10 November 2005
Het lijkt erop dat het alleen de Postbank is, die zijn klanten bij buitenland-betalingen lekker een poot uitdraait.... Ik zeg: hang die blauwe leeuw!
ggggrrrrrrrrrrrr.......
Het lijkt erop dat het alleen de Postbank is, die zijn klanten bij buitenland-betalingen lekker een poot uitdraait.... Ik zeg: hang die blauwe leeuw!
ggggrrrrrrrrrrrr.......
Betalingen binnen de EU die voorzien zijn van Swift adres en IBAN nummer worden tegenwoordig behandeld als binnenlandse betalingen (dus gratis voor particulieren), met dank aan Bolkestein. Ook ideaal als je wat op internet wil kopen in Duitsland bijvoorbeeld!!
Bij ABN inderdaad gewoon via internetbankieren.
Bij ABN inderdaad gewoon via internetbankieren.