Ridley
Gotcha1 schreef:@ raydox knappe fietsen,je ziet de noah niet veel in de "noah tt schema" kleuren.
Op witte wielen zou ik nog zwarte zipp stickers kleven,vind zo zo ook wat TE wit.
Heb zelfde combi noah+sram,gaan goed samen
idd die sram red gaat echt goed samen.
ja mss wel eens een idee om trug sticker op de wielen te plakken.
-
- Forum-lid
Misschien ook een idee om een paar andere bidonhouders op de fiets met de Eastons te nemen
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
ridleynoah schreef:hey hey
ik ben in bezit van een ridley noah 902d
afmontage met dura ace 7900 momenteel maar
die groep gaat plaats maken voor campa
heb wielen van fulcrum racing 3 en hoge carbonwielen van Edco 58mm
misschien een foto plaatsen maar hoe doe je dat want ben nog niet lang lid
always the fastest bike of the world!
Foto's plaatsen vind ik het simpelste via imageshack,daar opladen dan link van foto voor forums kopieren en hier zetten.
Ps: hier mijn 902d
Gotcha1 schreef:morti schreef:Gotcha1 schreef:@ morti ,heb gezien dat hij van kapaza gehaald is.
Gewoon zelf houden hé zo'n mooi machien.
ja ik weet het maar hij is al verkocht
Ok,en wat is/wordt de opvolger?
Ik zou het nie weten eigenlijk . Ben zo over de chineesje aan het leezen en dat spreekt me ook aan om eens te probeeren
Even mijn fiets in de showroom zetten, het is een Ridley X-Fire.
Net een jaar oud, van maart tot eind september mee op de weg gereden en van oktober tot vorige week mee in het bos. Stuurlint word nog vervangen door een zwart of een zwart/rood Lizardskins lintje, ben er nog niet uit.
Eerste foto is met crossbandjes en de tweede met mijn andere DT-Swiss wielset met wegbandjes.
Net een jaar oud, van maart tot eind september mee op de weg gereden en van oktober tot vorige week mee in het bos. Stuurlint word nog vervangen door een zwart of een zwart/rood Lizardskins lintje, ben er nog niet uit.
Eerste foto is met crossbandjes en de tweede met mijn andere DT-Swiss wielset met wegbandjes.
http://www.koerskamelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
raydox schreef:colnagofreak schreef:Leuke speeltjes, die witte karrewielen vind ik niet mooi!
heyla heyla karrewielen in real live vallen ze echt pos. mee
het zijn eigenlijk ....... zipps
Zipps? Een schande om ze dan zo te verkrachten!