Wielrennen op tv
-
- Forum-lid
Niemand nog horen klagen over de uitzending op de publieke zender van de Ronde van Lombardije. Deze werd eerst onderbroken door basketbal (?!? Mart is toch weg?) om vervolgens midden in de finale maar helemaal te stoppen om de voorbeschouwing van een volleybalwedstrijd uit te zenden.
Ik heb alleen 1, 2 en 3. Als ze nu gewoon eens keuzes maken bij de NOS. Van mij hoeven ze het niet uit te zenden. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
Ik heb alleen 1, 2 en 3. Als ze nu gewoon eens keuzes maken bij de NOS. Van mij hoeven ze het niet uit te zenden. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
-
- Forum-lid
Vandaag vanwege het slechte weer op Eurosport het baan EK gevolgd. Zo saai als een op een sprint uitdraaiende wegwedstrijd is zo boeiend is zo'n sprinttoernooi qua amusement. Van alle deelnemers en deelneemsters heb ik overigens nog nooit gehoord.
Ook niet van ene Viviani?Quarantanove schreef:Vandaag vanwege het slechte weer op Eurosport het baan EK gevolgd. Zo saai als een op een sprint uitdraaiende wegwedstrijd is zo boeiend is zo'n sprinttoernooi qua amusement. Van alle deelnemers en deelneemsters heb ik overigens nog nooit gehoord.
Dat is toch een vrij bekende sprinter bij het weg wielrennen
Stoer man, daar gaat dan denk ik wel verandering in komen. De Nederlandse baanwielrenners lijken echt een goede weg te hebben ingeslagen richting de Spelen in RioQuarantanove schreef: Van alle deelnemers en deelneemsters heb ik overigens nog nooit gehoord.
Wat een tank die Jeffrey Hoogland