Carbon clinchers uit China vragen
Ik heb er eentje in bestelling (al sinds december, duurt wel lang nu) bij NoComprimise.
Ik heb 60mm Ushape besteld. Ik heb de CX75 naven van Shimano besteld, dat zal (hopelijk) voor weinig problemen zorgen met wisselen tussen mijn huidige (Shimano RX31) en nieuwe wielen.
Wanneer ik ze eindelijk heb, laat ik wel iets weten.
Ik heb 60mm Ushape besteld. Ik heb de CX75 naven van Shimano besteld, dat zal (hopelijk) voor weinig problemen zorgen met wisselen tussen mijn huidige (Shimano RX31) en nieuwe wielen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Besteld in december en nog steeds niet geleverd?TL@ schreef:Ik heb er eentje in bestelling (al sinds december, duurt wel lang nu) bij NoComprimise.
De velgen kan het probleem niet zijn.
En naven zijn toch ook gewoon overal te koop.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het setje welke ik heb besteld, beschikt ook over disc naven, 2 weken geleden besteld bij helin liu, gisteren al aan de deur. Natuurlijk geen kontant geld in huis helaas, ik had pas verwacht ze over een week of 4 te mogen ontvangen.
Nou ja , dinsdag komt de postbode weer langs, dinsdagvond maar even testen.
Ze gaan in mijn Cannondale caadx met schijfremmen, ik heb de 60mm glossy variant besteld, ben benieuwd.
Nou ja , dinsdag komt de postbode weer langs, dinsdagvond maar even testen.
Ze gaan in mijn Cannondale caadx met schijfremmen, ik heb de 60mm glossy variant besteld, ben benieuwd.