Vandaag gefietst in 2013
Mooie en herkenbare foto's WalterG !
Ik was nog niet thuis van mijn ritje en de zon kwam erdoor
Ik was nog niet thuis van mijn ritje en de zon kwam erdoor
Na de 108 km van gisteren , vandaag de Rabo plassentocht gereden van uit Breukelen, de eerste 50 km alleen gereden tot de eerste controle , na de koffie met de groep van tc Breukelen meegereden , Erg mooie tocht
door een prachtige omgeving , helaas wel weer veel wind net als gisteren , gelukkig nu wel de zon .
goed voor 113 km
weekend totaal 221 km .
door een prachtige omgeving , helaas wel weer veel wind net als gisteren , gelukkig nu wel de zon .
goed voor 113 km
weekend totaal 221 km .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Vandaag een rondje Ameide.
Krimpen aan de lek, Lekkerkerk, bergambacht, Ammerstol, ( waar de dijk nog steeds opengebroken is), Schoonhoven,
Salmsteke. pont over naar Ameide, Tienhoven, Waal, Nieuwpoort, Gelkenes, Liesveld, Groot Ammers, Streefkerk, Nieuw-Lekkerland, Kinderdijk en de pont over naar Krimpen aan de lek.
Goed voor 61 KM. Eerste 31 KM korte broek en kort shirt met armstukken.
Daarna de armstukken uit gedaan.Beetje fris maar wel te doen.
Er stond wel meer wind dan verwacht.
http://connect.garmin.com/activity/321626968
Pontje bij Ameide.
Even een hapje en wat drinken.
En dit kreeg ik toen ik weer thuis was.mmmmmmmmmmmmmm.
Krimpen aan de lek, Lekkerkerk, bergambacht, Ammerstol, ( waar de dijk nog steeds opengebroken is), Schoonhoven,
Salmsteke. pont over naar Ameide, Tienhoven, Waal, Nieuwpoort, Gelkenes, Liesveld, Groot Ammers, Streefkerk, Nieuw-Lekkerland, Kinderdijk en de pont over naar Krimpen aan de lek.
Goed voor 61 KM. Eerste 31 KM korte broek en kort shirt met armstukken.
Daarna de armstukken uit gedaan.Beetje fris maar wel te doen.
Er stond wel meer wind dan verwacht.
http://connect.garmin.com/activity/321626968
Pontje bij Ameide.
Even een hapje en wat drinken.
En dit kreeg ik toen ik weer thuis was.mmmmmmmmmmmmmm.
Merida Scultura Endurance 4000
-
- Forum-lid
Rondje met de handjes op het stuur, 82km.
Gisteren een rondje Markermeer gedaan. Na 161 km kwam ik gesloopt thuis. De hele dag een Noordwesten wind die of van opzij of vol op kop stond. Alleen op de Enkhuizerdijk had ik er echt lol van. Dat ging zonder problemen met 45 kmh en de handjes op het stuur. Het laatse stuk door de Flevopolder was verre van leuk. Alle puf was inmiddels uit me geblazen.
Vandaag heb ik daarom een pret training gedaan. Geen gedoe met lange afstanden ofzo en ook geen gemiddelde snelheid in de gaten houden. Een rondje Lelystad over de Markerdijk met de wind vol in de rug naar huis peddelen. Goed voor 86 km. Dat is samen toch een aardig weekend totaal van 247 km.
Vandaag heb ik daarom een pret training gedaan. Geen gedoe met lange afstanden ofzo en ook geen gemiddelde snelheid in de gaten houden. Een rondje Lelystad over de Markerdijk met de wind vol in de rug naar huis peddelen. Goed voor 86 km. Dat is samen toch een aardig weekend totaal van 247 km.
Live fast; die young. mijn blog
@Walterg: Ziet er alweer lekker groen uit, daar rond Groningen! En ook lekker bewolkt, net als gistermiddag op... Texel.
Volgens de geleerden zou het een strakblauwe maandagmiddag worden. Niettemin moest het zonnetje alle zeilen bijzetten om door het dikke wolkendek heen te prikken. Maar goed, het blijft natuurlijk aantrekkelijk om op de veerboot en 20 minuten later op Texel — buiten het hoogseizoen — de nodige vakantiesferen op te snuiven! En wederom een slordige 70km weg te trappen, en uiteraard een paar sfeerplaatjes te schieten...
Zachtjes knisperen langs de Mokbaai...
Stilletjes op de duincampings...
Altijd hoogseizoen in de Muy...
Zigzaggen over het Californiëpad...
Cappuccino, cola & pannenkoek met uitzicht op...
Volgens de geleerden zou het een strakblauwe maandagmiddag worden. Niettemin moest het zonnetje alle zeilen bijzetten om door het dikke wolkendek heen te prikken. Maar goed, het blijft natuurlijk aantrekkelijk om op de veerboot en 20 minuten later op Texel — buiten het hoogseizoen — de nodige vakantiesferen op te snuiven! En wederom een slordige 70km weg te trappen, en uiteraard een paar sfeerplaatjes te schieten...
Zachtjes knisperen langs de Mokbaai...
Stilletjes op de duincampings...
Altijd hoogseizoen in de Muy...
Zigzaggen over het Californiëpad...
Cappuccino, cola & pannenkoek met uitzicht op...
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Prachtige foto's en een schitterende omgeving. Ik kan mij goed voorstellen dat je daar genoten hebt !
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Nou, ik vind jouw lucht op Texel toch mooier!buzz schreef:
@Walterg: Ziet er alweer lekker groen uit, daar rond Groningen! En ook lekker bewolkt, net als gistermiddag op... Texel.
Ik heb vanavond genoten van het zonnetje en een rondje over de Holterberg gemaakt, totaal goed voor een slordige 63km. Er waren er gek genoeg meer...