Vandaag gefietst in 2016
Ik heb vandaag Zwijndrecht-Zwijndrecht gereden. Het blijft een leuk spektakel, vooral het stuk in België. Ik moest nog maar zien of het goed ging want ik had nog geen echt lange tochten gemaakt dit jaar. En dan is 215 km een beesten-eind ook al vinden sommigen hier dat een "rondje".
Van het beloofde mooie weer kwam niet veel terecht; 's morgens begon met mist die heel lang bleef hangen. Rond een uur of twee hadden we wel wat zon en daarna zijn we op een haar die hoosbui in Rotterdam mis gelopen. Ik zag het toen ik naar huis fietste (die 11 km konden er ook nog wel bij als je toch bezig bent). Ik zag erg veel afgerukte takken en andere troep op straat liggen, ik zag op het nieuws dat het behoorlijk tekeer is gegaan in Rotterdam.
Ik ben nu wel behoorlijk gaar...
Van het beloofde mooie weer kwam niet veel terecht; 's morgens begon met mist die heel lang bleef hangen. Rond een uur of twee hadden we wel wat zon en daarna zijn we op een haar die hoosbui in Rotterdam mis gelopen. Ik zag het toen ik naar huis fietste (die 11 km konden er ook nog wel bij als je toch bezig bent). Ik zag erg veel afgerukte takken en andere troep op straat liggen, ik zag op het nieuws dat het behoorlijk tekeer is gegaan in Rotterdam.
Ik ben nu wel behoorlijk gaar...
Veni. Vidi. Fietsie.
- TheTourist
- Forum-lid
Wow TumTumTum, dat is nog eens een afstand!! Ik wilde net heel stoer gaan vertellen dat ik vandaag 120 km gefietst had, maarre... Laat maar!
https://www.strava.com/activities/598069547
https://www.strava.com/activities/598069547
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
Hahaha ja, ik rol net 20 minuten geleden compleet brak mijn bed uit.Jans schreef:@TumTumTum Wat een afstand zeg. Ik neem aan als je dit leest dat je nog steeds flink gaar bent. Wat een afstand zeg. Ik zal het je nooit na doen.
Maar het is niet mijn record, dat is de Elfstedentocht + heen en weer naar het hotel; 245 km.
Veni. Vidi. Fietsie.
Dat zijn nog eens ritjes, TTT, klasse!
- Sha Kokken
- Forum-lid
Vanochtend met drie man vertrokken voor een km of 100. Na 15km kreeg ik ineens een steek in mijn borst, iets aan de rechterkant. Ben me rot geschrokken.
Rusig verder gefietst, ging wel maar weinig puf. Bij een stoplicht voelde ik mijn hart duidelijk kloppen bij 120 tikken. Da's toch niet helemaal wat ik gewend ben.
Morgen maar eens naar de dokter, dit is niks
Rusig verder gefietst, ging wel maar weinig puf. Bij een stoplicht voelde ik mijn hart duidelijk kloppen bij 120 tikken. Da's toch niet helemaal wat ik gewend ben.
-
- Forum-lid
Heb ik ook heel lang gehad maar dan dagelijks. Kan zijn dat de borst spieren te kort zijn. Deze oprekken en dan goed op je houding letten werkt. Goed recht op staan en zitten etcetra.
Maak joe woar
Vandaag een DDX-je gedaan. Wekker gezet en om 5.15 zat ik op de fiets. Eerst naar Amersfoort voor de eerste klimmetjes van de dag. Daarna door open gebied naar De Glind en door naar Lunteren, schitterend! Na Lunteren heb ik een heel lang stuk onverhard gereden door de bossen. Glooiend langs Arnhem om de Emma pyramide en Posbank op te rijden. Daarna ben ik via Dieren buitenom gereden om via de ander kant op de Posbank te komen. Het tentje was al open en daar heb ik mijn 2e kop koffie van de dag gescoord. Daarna ben ik via Wageningen, Amerongen en Leersum richting Doorn gereden. "Over" de Kaapse Bossen om daarna via de pyramide van Austerlitz richting Zeist te rijden. Daarna is het nog maar een klein stukje via Lage Vuursche: 210 kilometers mogen weer bijgeschreven worden.
Zo meteen met het gezin naar de lokale braderie om wat wijntjes te drinken. Daar schijn je rozig van te worden....
https://www.strava.com/activities/599155767
Zo meteen met het gezin naar de lokale braderie om wat wijntjes te drinken. Daar schijn je rozig van te worden....
https://www.strava.com/activities/599155767
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Uitsluiten kun je natuurlijk niets, maar waar jij op duidt zit meestal links met uitstraling naar de linkerarm (en soms alleen de uitstraling)Sha Kokken schreef:Vanochtend met drie man vertrokken voor een km of 100. Na 15km kreeg ik ineens een steek in mijn borst, iets aan de rechterkant. Ben me rot geschrokken.