Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Veldrijden 2016/2017

rondje
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar rondje 12 feb 2017 17:30

Hij pakt bijna elke cross overtuigend. Wil volgens mij kosten alles nog winnen zodat V Aert niks kan pakken dit seizoen. De enige die naast VD Poel nog frist oogt is VD Haar, wat logisch is door zijn korte seizoen.

Pelep
Forum-lid

Pelep 12 feb 2017 18:17

Klopt, de overmacht is groot. En bijgevolg de cross oersaai en slaapverwekkend.

beeb
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar beeb 12 feb 2017 18:29

Nou. Dan zijn we er uit: Om een cross spannend te maken zijn er slechts twee scenario's mogelijk

1) Mathieu en Wout zijn er allebei niet bij. Als één van beide er is is er al niks meer aan en rijdt diegene de rest op een minuut.
2) Mathieu en Wout zijn er allebei wel bij, maar Mathieu heeft materiaalpech. Zonder materiaalpech rijdt hij iedereen, inclusief Wout, op 30 seconden.

Oh, en natuurlijk nog scenario 3: Naar de vrouwencross kijken!

:mrgreen:
===========================

Free your mind and your ass will follow

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 feb 2017 19:30

Denk dat Wout zo weinig plezier van zijn witte truitje heeft.....
Less is bore

beeb
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar beeb 12 feb 2017 20:12

Sommige "fans" hebben er blijkbaar ook niet veel plezier in dat Wout wel klaar is met 't seizoen... https://twitter.com/WoutvanAert/status/ ... 2743644160

Wout van Aert ‏@WoutvanAert 2 minutes ago

"De boeroepers heb ik genegeerd zodat ik kon genieten van de echte fans! #loveCX #thanks"

Heb trouwens niks gehoord op TV. Zeker niets zoals bijvoorbeeld het WK vorig jaar. De commentatoren hadden het er zelfs nog specifiek over dat er GEEN boegeroep was, als ik het me goed herinner. Wel een (dronken) mooner gezien bij Mathieu in de laatste ronde. Zou me niks verbazen als het datzelfde groepje "fans" (dronken idioten) was
Laatst gewijzigd door beeb op 12 feb 2017 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

rondje
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar rondje 12 feb 2017 20:57

Ik praat niks goed want ik heb een hekel aan boegeroep en gezeik op anderen (zoals spreekkoren bij voetbal), maar vind dit toch lichtelijk overdreven. De Nederlanders horen dit volgens mij wekelijks, maar die klagen er niet over en zijn het gewend. Het gebeurd een keer bij WvA en hij moet gelijk "klagen". Zaterdag was er ook een hoek waar MvdP standaard werd uitgejouwd, hem hoor je er niet over. Lars was vorig jaar ook bijzonder mild voor al het boegeroep, gespuug en bier wat hij te voortduren kreeg tijdens het WK.

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 12 feb 2017 22:06

Fietsen?altijd schreef:Van der Poel pakt de Vestigingscross overtuigend!
Mooi parcours ook!
Inderdaad mooie omloop in een mooie entourage.

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 12 feb 2017 22:08

daniel1975 schreef:Denk dat Wout zo weinig plezier van zijn witte truitje heeft.....
VanAert zal er niet mee zitten hoe het nu loopt ; immers van alle veldrijders is hij met grote voorsprong dit en volgend seizoen degene die zijn bankrekening het meest spekt. Vooral dat opnieuw een jaar dragen van dat "witte truitje" weegt financiëel erg zwaar en werkt nog lang door.

beeb
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar beeb 12 feb 2017 22:26

Quarantanove schreef: VanAert zal er niet mee zitten hoe het nu loopt…
Daar durf ik wel een paar vraagtekens bij te zetten. Van Aert is vrij scherp aan het reageren de afgelopen dagen. Het zit 'm toch niet helemaal lekker, al die kritiek op zijn "onterechte" wereldkampioenschap. Zie bijvoorbeeld https://twitter.com/WoutvanAert/status/ ... 4712380416. Het laat 'm duidelijk niet helemaal koud.

Voordat je er iets anders van maakt dan wat ik zeg: Het is niet zo dat ik 'm een onterecht wereldkampioen vind hè. En ik zeg ook niet dat hij niet mag reageren. Ik zeg enkel dat het 'm op dit moment blijkbaar niet geheel onbewogen laat. Dat vind ik volkomen normaal eigenlijk.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 12 feb 2017 23:04

Ik geloof ook niet dat het hem niks uitmaakt. Hij zal echt wel zijn best doen om na het WK nog ergens een cross te winnen. Hij weet ook donders goed dat hij god op zijn blote knieën mag danken dat VDP het begin van zijn seizoen gemist heeft en dat hij op het WK zoveel lek reed. Als VA dat geluk niet had gehad dan werd er niet eens meer gesproken over een tweestrijd. Dan was het gewoon VDP die iedereen naar huis reed. Geloof mij maar dat hij zich zorgen maakt over volgend seizoen. Die paar euro's extra nemen die zorgen niet weg. Een paar overwinningen op VDP die geen pech heeft maar waarbij VA gewoon de beste is doen dat wel.
Campagnolo Ultra Dork

Pelep
Forum-lid

Pelep 13 feb 2017 07:44

Grote conclusies allemaal en weinig respectvol nr VA.

VA zat (veel) te vroeg in vorm. Troefde Tony Martin af in de tijdrit en won de schaal Sels toen VDP nog in de lappenmand hing.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 13 feb 2017 09:02

Zo groot zijn die conclusies niet hoor; als je in de WK trui rijdt wil je ook tonen dat je die waard bent. Ongeacht wie die trui draagt en in welke discipline dan ook. En dat lukt hem nu totaal niet. Hij wordt er keer op keer af gereden. Te vroeg in vorm, niet in vorm, verkeerde vorm; dat maakt nu helemaal niks uit. Na een kampioenschap die gewonnen is met een mix van geluk en vakmanschap komt het er nu niet meer uit. Een echte sporter baalt daar van!
Less is bore

Plaats reactie