Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Heb een castelli aero race bibshort gehaald. Ben naar 12gobiking geweest. Ook al zo een mooie sportfietshal. Hadden wij in Breda maar zo iets.
Maar ok, ging om te passen. Bibshort, xxl echt te groot en xl past precies. Dus dat was mooi.
Wilde ook een aero 5.1 shirt nemen. Maar... Dat shirt zit veel te strak, vind het niet lekker zitten in xl. Xxl was weer iets te groot.
Dat betekent dus dat dat 5.1 shirt het model niet van klopt. Of..... Mijn buik is iets te aangezet, dat zou het ook kunnen zijn, haha, .
Volgend jaar dat model nog eens aantrekken, want die buik moet helemaal weg nu.
4.1 xl shirt zat wel lekker en precies goed, maar ik vind dat niet zo een mooi shirt in de kleuren die ze daar hadden.
Maar dat 5.1 shirt heren...... Dat is echt alleen voor de mannen die strak in het vel zitten, .
Maar ok, ging om te passen. Bibshort, xxl echt te groot en xl past precies. Dus dat was mooi.
Wilde ook een aero 5.1 shirt nemen. Maar... Dat shirt zit veel te strak, vind het niet lekker zitten in xl. Xxl was weer iets te groot.
Dat betekent dus dat dat 5.1 shirt het model niet van klopt. Of..... Mijn buik is iets te aangezet, dat zou het ook kunnen zijn, haha, .
Volgend jaar dat model nog eens aantrekken, want die buik moet helemaal weg nu.
4.1 xl shirt zat wel lekker en precies goed, maar ik vind dat niet zo een mooi shirt in de kleuren die ze daar hadden.
Maar dat 5.1 shirt heren...... Dat is echt alleen voor de mannen die strak in het vel zitten, .
Hahaha, dat vond ik nou ook, dat het aan het shirt lag, .
Heb meteen maar de 4.1 besteld, zat lekker, goede kleur gevonden online. Ook meteen een mesh zweetshirtje voor eronder. Nu ben ik voorlopig ff uitgekocht.
En dan zie ik er vol-le-dig gesoigneerd uit, todat.... Ik ga fietsen. Haha! Dan is het zwoegen , kreunen en harken.
Ps. Wordt aan gewerkt,
Heb meteen maar de 4.1 besteld, zat lekker, goede kleur gevonden online. Ook meteen een mesh zweetshirtje voor eronder. Nu ben ik voorlopig ff uitgekocht.
En dan zie ik er vol-le-dig gesoigneerd uit, todat.... Ik ga fietsen. Haha! Dan is het zwoegen , kreunen en harken.
Ps. Wordt aan gewerkt,
- alliance_0
- Forum-lid
Benen zijn dus ook geschoren?Bredalp schreef:
En dan zie ik er vol-le-dig gesoigneerd uit.
-
- Forum-lid HC
Ik heb er altijd maar één mee, 'living on the edge' .lupo schreef:Heb jij elke rit drie binnenbandjes bij je?Corny121 schreef:Na 3x lek in 1 rit toch maar ebpven voorraadje nieuwe binnenbandjes gekocht. Mijn jaargemiddelde van 1 keer per jaar lek is zo wel om zeep..
Voor de nieuwe fiets die ik ga bouwen:
11 speed cassette met 11-21 kransjes. Zo mooi als die grootste zo klein mogelijk is
Voor een Italiaanse retro tocht die ik volgende maand ga rijden
6 speed 14-28. Zo lekker die 28 als het 14% is
Voor idem rit: maagdelijk witte bidon. Beetje netjes aan de start staan
11 speed cassette met 11-21 kransjes. Zo mooi als die grootste zo klein mogelijk is
Voor een Italiaanse retro tocht die ik volgende maand ga rijden
6 speed 14-28. Zo lekker die 28 als het 14% is
Voor idem rit: maagdelijk witte bidon. Beetje netjes aan de start staan
Gezien er een Decathlon nu in Arnhem is maar even langsgegaan.
Rose/paarse sokken ivm speciale editie Reto club shirt met Rose baan in het midden.
Mesh ondershirt.
Kleine multitool.
2 Michelin latex binnenbanden.(gp2000s2 heb ik al gaan onder mijn carbon wielen)
Rose/paarse sokken ivm speciale editie Reto club shirt met Rose baan in het midden.
Mesh ondershirt.
Kleine multitool.
2 Michelin latex binnenbanden.(gp2000s2 heb ik al gaan onder mijn carbon wielen)
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.