Haha, hij moest even landen.soloist schreef:O nee, dan kan de macaroni van Honig ook wel op de dopinglijst!!nickk schreef:Wat suggereer je?mrcoffee schreef:Honig zit sowieso vol met rommel
Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid HC
Ik ken iemand die s'ochtends om 8 uur, voordat de Tourclub (je leest het goed) zijn toertocht gaat maken, een groot bord macaroni eet. Ik meen me te herinneren dat hij van de zelf klaar te maken Honig is over gestapt op magnetron opwarm versie van Lidl. Ik weet niet of hier ook een clenbuterol risico in zit.
Zie je nou! Ik wist het al: Zie onderschriftKarl66 schreef:En het kan nog steeds gekker.
Onbegrijpelijk maar ghet verbaast mijn niks. Het zegt vaak genoeg wanneer mensen hun eigenwaarde uit Strava moeten halen of prestaties in een grote cyclo. Dan is de stap naar hulpmiddelen erg dichtbij.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Dat is de logische verklaring.scepticus schreef:Daar zat ik ook al aan te denken: goeie kans dat ze aan die weekmakers en bv reticulocyten dondersgoed konden zien dat 'ie zat te rommelen, maar niet genoeg bewijskracht hadden om 'm daarop te pakken, en 'm dan maar op die clenbuterol gepakt hebben.elefantino schreef:De sporen van weekmakers in het bloed van Contador?daniel1975 schreef:En wie legt mij dit even uit??
http://www.nu.nl/sport/3758524/uci-spre ... bruik.html
Wat is het verschil met de pico-pico-pico-pico-pico-case van Contador?
Immers, in tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd is Europees vlees helemaal niet zo strak gecontroleerd. Zelfs na de recente schandalen denken mensen nog steeds dat er geen kans is om Clen in een europees stukje vlees te krijgen.
Contador heeft vrijwel zeker transfusies gehad, maar de veroordeling is een schandaal. Je kan niet zomaar dan maar een ander feit gebruiken om hem alsnog te pakken. Ze hadden gewoon net als later bij Lance zijn hele carrierre tegen het licht moeten houden en zeggen "mannetje... genoeg is genoeg, ga maar een jaartje duimen draaien".
Maar ja, ze durfden waarschijnlijk niet een dossier te maken omdat je dan niet alleen AC, maar alle ploegen en de Spaanse sportbonden) waar hij bij zat had genekt. Bovendien had je dan ook Bruyneel en zijn toen nog onaantastbare baas LA geimliceerd... dat kon toenertijd niet. Bovendien, dan moet je ook voor de Schleckjes etc. dossiers maken en daar zat niemand op te wachten. Dus toen ze het clen positieve geval hadden zagen ze de kans schoon om AC een harde tik op de vingers te geven.
Ik snap wel waarom ze hem wilde blocken (angst voor een tweede LA), maar de manier waaop... diep triest.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid HC
Ja hoor, terwijl hij toch nog 9 jaar schorsing te goed heeft. Maar ja die schorsing geld zeker niet op Strava
Ik kan alleen maar zeggen: Sukkel!scepticus schreef:The Cobra strikes again!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Gewoon een gedrogeerde wielertoerist, maar zo zijn er meer tegenwoordig.
Als je 55:51 van Iban Mayo wilt aanvallen kun je ook best wat hulp gebruiken natuurlijk.
Als je 55:51 van Iban Mayo wilt aanvallen kun je ook best wat hulp gebruiken natuurlijk.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Tja, dat deed Mayo waarschijnlijk ook
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Wat een ongelofelijke Harry, Sjaak, Loser, Balzak, Idioot, Soepkip zeg. Nooit meer ergens laten starten al is het een benefiet rollator parade voor het behoud van de strontvlieg.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Iets met een draaideur.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?