Fijne bidons! De meerprijs t.o.v. die goedkope dingen dubbel en dwars waard!lupo schreef:2x Camelback Podium
5x Continental Race binnenbandjes
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
4.1 shirt binnen. En hmmmm.... Kleedt ook niet echt af.
Zit op zich prima, had het ook al gepast. Voelt wel een beetje ongemakkelijk nog, al dat strakke spul. Het fietst heerlijk, echter, het minste buikje is al te zien haha.
Ach ja.... Mooi doel 'on the side' gratis en voor niks er bij, .
Zit op zich prima, had het ook al gepast. Voelt wel een beetje ongemakkelijk nog, al dat strakke spul. Het fietst heerlijk, echter, het minste buikje is al te zien haha.
Ach ja.... Mooi doel 'on the side' gratis en voor niks er bij, .
Mag ik vragen waarom deze bidons beter zijn, of waar het verschil in zitypuh schreef:Fijne bidons! De meerprijs t.o.v. die goedkope dingen dubbel en dwars waard!lupo schreef:2x Camelback Podium
-
- Forum-lid HC
Met name in die Camelbak dop, je hoeft ze niet steeds open en dicht te draaien/klikken. Ze lekken niet, ook niet tijdens het fietsen of als je ze op de kop houdt, wat makkelijk voor zoete dranken is. Verder drinkt het gewoon fijn.Martin78 schreef:Mag ik vragen waarom deze bidons beter zijn, of waar het verschil in zitypuh schreef:Fijne bidons! De meerprijs t.o.v. die goedkope dingen dubbel en dwars waard!lupo schreef:2x Camelback Podium
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
+ drinkstukje kun je helemaal verwijderen om schoon te maken (en je kunt zelfs losse dopjes kopen)
De shirts van De Marchi die ik laatst had gekocht hadden niet de juiste pasvorm. Erg lang gezocht naar neutrale shirts en uiteindelijk toch een shirt van Rapha gekocht. Had niet de voorkeur, maar pasvorm en stof is super.
Rapha Classic jersey II
Rapha Classic jersey II
Vittoria Rubino Pro Grapheen bandje.
Al jaren tevreden van de gewone Rubino Pro, maar nu eens de Grapheen versie gekocht.
https://cyclewear.eu/vittoria-rubino-pr ... -9310.html
"Vittoria’s unieke Grafeen compound met de revolutionaire G+. Deze compound zorgt voor een superieure snelheid (rolweerstand), grip, duurzaamheid en slijtvastheid."
Al jaren tevreden van de gewone Rubino Pro, maar nu eens de Grapheen versie gekocht.
https://cyclewear.eu/vittoria-rubino-pr ... -9310.html
"Vittoria’s unieke Grafeen compound met de revolutionaire G+. Deze compound zorgt voor een superieure snelheid (rolweerstand), grip, duurzaamheid en slijtvastheid."
Nee, zeker niet. Heel toevallig zaten er twee in mijn tasje nadat ik er laatst eentje terug had gekregen van een maatje. Bij lek 3 was het dan ook wel op en moest ik het thuisfront inschakelen...lupo schreef:Heb jij elke rit drie binnenbandjes bij je?Corny121 schreef:Na 3x lek in 1 rit toch maar ebpven voorraadje nieuwe binnenbandjes gekocht. Mijn jaargemiddelde van 1 keer per jaar lek is zo wel om zeep..
#HoeMoeilijkKanHetZijn
castelli gabba LM , voor komende winter, 153€ viel dus best mee.
ook een gripgrab muts (balaclava)
zomer zweethemdje (ZM), en 2 voor frisser weer (aerofit 700km en 720LM) van uit den decathlon.
die dingen zijn best goed foor hun prijs.
ook een gripgrab muts (balaclava)
zomer zweethemdje (ZM), en 2 voor frisser weer (aerofit 700km en 720LM) van uit den decathlon.
die dingen zijn best goed foor hun prijs.
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
-
- Forum-lid