Pagina 795 van 1091

Geplaatst: 31 dec 2010 12:23
door danny1407
Je kan het echt aantrekken?

Chinarmin Chinarvélo.

Geplaatst: 31 dec 2010 12:25
door HenH
danny1407 schreef:Je kan het echt aantrekken?

Chinarmin Chinarvélo.


+1 hier heeft denk ik niemand van terug:p

En ik mag hopen dat je het aan kunt trekken.

Geplaatst: 02 jan 2011 18:23
door lucifur
Waar ik altijd zo benieuwd naar ben, waarom is Cervelo zo verschrikkelijk duur vergeleken met andere aanbieders? Zelfs frames van 15 jaar oud kosten nog meer dan 1500 euro. Enlighten me!

Geplaatst: 02 jan 2011 18:27
door danny1407
Frames van 15 jaar oud hebben waarschijnlijk serienummer 1, 2 of 3.

Volgens mij redt je dat met 15.000 euro niet eens.

Maar wat je bedoeld is waarschijnlijk dat frames ouder als een jaar of 2 ook nog duur zijn?
Nieuwprijs was hoog, populair, veel vraag dus hoge prijzen.

Geplaatst: 02 jan 2011 18:32
door HenH
En de manier van marketing zal ook wel aardig wat invloed hebben...
Al geldt dat ook bij veel meer fietsen merken.

Geplaatst: 02 jan 2011 18:49
door lucifur
Maar wat betaal je voor een tweedehands P3 of P4 frame tegenwoordig?

Geplaatst: 02 jan 2011 18:56
door amclassic-fan
Daar valt toch geen zinnig woord over te zeggen. Een P4 zal gegarandeerd erg duur zijn, want die dingen zijn nog nauwlijks verkocht (pas 1,5 jaar te krijgen en absurd duur). P3 is vooral afhankelijk van hoe oud 't ding is en hoeveel er mee gereden is.

Geplaatst: 02 jan 2011 19:44
door eelcoz
Ik heb ooit wel eens een (verplicht) marketingvakje gevolgd en ik meen me te herinneren dat het ook een bewuste keuze kan zijn om je product erg duur te maken, waarmee je als het ware een bepaald imago en exclusiviteit wilt uitstralen.

Geplaatst: 02 jan 2011 19:57
door itcer
eelcoz schreef:Ik heb ooit wel eens een (verplicht) marketingvakje gevolgd en ik meen me te herinneren dat het ook een bewuste keuze kan zijn om je product erg duur te maken, waarmee je als het ware een bepaald imago en exclusiviteit wilt uitstralen.


dat wordt ook gedaan. maar je kan het ook té duur maken zodat niemand het meer koopt. zolang het verkocht wordt kan de prijs hoog blijven het is een beetje spelen met vraag en aanbod.

Geplaatst: 02 jan 2011 20:45
door piraat
Amclassic-fan schreef:Daar valt toch geen zinnig woord over te zeggen. Een P4 zal gegarandeerd erg duur zijn, want die dingen zijn nog nauwlijks verkocht (pas 1,5 jaar te krijgen en absurd duur). P3 is vooral afhankelijk van hoe oud 't ding is en hoeveel er mee gereden is.


kwaliteit komt altijd boven drijven! ;-)

Geplaatst: 02 jan 2011 20:53
door HenH
Piraat schreef: kwaliteit komt altijd boven drijven! ;-)


En wat wil je hier mee zeggen als reactie op wat am-classic zijn reactie?
Dit is mij niet echt duidelijk...

Geplaatst: 03 jan 2011 10:38
door danny1407