Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Evans nieuwe stijl van rijden

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 21 jul 2011 08:50

Helemaal niet, ik vind het hier gewoon leuk op het forum en volgens mij vinden een hoop mensen hier op het forum dat ook.

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 21 jul 2011 21:21

Vandaag zag ik niet zoveel van zijn nieuwe stijl...
..een inschattingsfout om niet in Andy's wiel te plakken

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 jul 2011 00:10

Nauw volgens mij voor 't 1e dat Evans een volledig klim van de buiten categorie op kop heeft gereden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

fdegrove
Forum-lid

fdegrove 22 jul 2011 02:36

Hoi,
Mr_T schreef:Vandaag zag ik niet zoveel van zijn nieuwe stijl...
Evans kan dat gewoon niet.
Ik zie ook geen nieuwe stijl, wel een zeer goede Cadel die nagenoeg de hele TDF op eigen houtje rijdt.

Hoedje af daarvoor, ;)
Snobisme is een dure hobby...

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 22 jul 2011 07:23

Evans zei gisteren na afloop dat hij Andy liet lopen omdat hij dan wist waar hij aan toe was: had hij Andy gepakt dan was Fränk gegaan, enz. Daar heeft hij mijns inziens gewoon een punt.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 22 jul 2011 08:05

@mark: CE moest wel. Ik vond de soort van paniek wel grappig om te zien toen de rest hem niet wilde helpen. Benieuwd wat ie vandaag nog kan, volgens mij reed ie zich gisteren aardig op een hoop met dat zware verzet.
Less is bore

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 22 jul 2011 08:08

timo2.0 schreef:
Evans zei gisteren na afloop dat hij Andy liet lopen omdat hij dan wist waar hij aan toe was: had hij Andy gepakt dan was Fränk gegaan, enz. Daar heeft hij mijns inziens gewoon een punt.
Ja, en meneer Evans daar heeft u de essentie van wielrennen te pakken. Evans kwam alleen uit zijn hok toen er echt maar dan ook echt helemaal geen steun meer was om het gat te dichten. Ik vond het opzich knap hoe hij nog 2 minuten wist te dichten op Andy Schleck die al kilometers lang met zijn neus in de wind had gezeten. Het is wel; ronduit zielig als hij alsnog gaat lopen klagen dat niemand hem steunde.
Hij heeft geen vrienden in het peloton en dat zie je op dat soort momenten. Evans is sterk, misschien wel de sterkste renner in de tour maar hij heeft zijn toch wel een beetje wereldvreemde karakter niet mee.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 22 jul 2011 08:14

Hebben jullie de beelden bij Vive le Velo gezien van Evans in het busje met de journalisten? Die man lijkt soms echt zijn gevoel-emotie niet onder controle te hebben.
Less is bore

tiest
Forum-lid HC

tiest 22 jul 2011 08:28

Ach, Cadel heeft daar gewoon gelijk. Ze stappen boven op zn fiets om nog dichter bij te komen en zo die micro's in zn neus te proppen. Dat zou jij ook niet fijn vinden na zo'n etappe. Ik vond het heel goed wat hij deed. Laat die journalisten maar weer even hun plaats weten.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 jul 2011 09:39

Vond 't toch ook niet zo vreemd dat Evans klaagt dat niemand 'm helpt. Van Contador is de reden wel duidelijk, die wist dat hij slecht was. Maar waarom Voeckler Roland niet op kop zet om zich leeg te rijden? Hij had 'm op z'n minst op 't vlakkere stuk mee kunnen laten werken. Was voor Voeckler zelf ook een stuk gunstiger geweest, want dan had hij op z'n minst nog 30 seconde meer voorsprong op Andy Schleck gehad.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 22 jul 2011 09:51

Die ploeg wedt op twee paarden denk ik: ze weten dat Voeckler het geel niet tot in Parijs krijgt dus gaan ze voor de witte trui maar dan moet Roland zich uiteraard niet leegrijden om vervolgens tijd te verspelen op Taaramäe.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 22 jul 2011 10:00

Er waren meer renners die er belang bij hadden dat het gat tussen Andy Schleck niet te groot zou worden, maar op het eind bleek waarom ze Evans niet meehielpen. Ze konden gewoon niet beter, Evans had ze allemaal gesloopt, alleen Roland had opgeofferd kunnen worden, de verklaring is misschien zie post van timo2.0.

Plaats reactie