Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Powerbalance

Gebruikersavatar
martinovibes
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Gebruikersavatar martinovibes 14 mei 2010 22:31

C a s r a n schreef:
Corniel schreef:Tja, als er geen inhoudelijke argumenten over zijn...


Probeer eens in een sollicitatiebrief een dt-fout achter te laten: het wordt gegarandeerd beschouwd als een inhoudelijk argument ;) Ongelooflijk eigenlijk hoe licht daar wordt overgegaan.

Kan dit maffe draadje niet dicht
mensen die erin geloven kunnen naar jomanda.nl

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 14 mei 2010 22:33

IQ...IQ?

Ik heb alleen QS.

Op m'n linker campa shifter.
Of noemt iemand met een hoog IQ dat een ergopower?
FacebookS3RSSite

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 mei 2010 23:03

ZorroI schreef:Casran, als JIJ erin gelooft dan is dat mooi want geloof is het enige dat bijdraagt aan het succes van de PowerBalance (ik bedoel dit ZEKER NIET als een sneer naar jou toe). Een dubbel blind onderzoek zou aan kunnen tonen (meer precies: 'een indicatie vormen') of dit veroorzaakt wordt door het placebo effect. Is dat ooit uitgevoerd met de Power Balance?


Waar staat mijn al dan niet geloof in het product? Toch eens héél aandachtig mijn posts lezen :)


ZorroI schreef:Geen idee in hoeverre een gramaticafout a la 'ik wordt' iets met IQ te maken heeft. Dat is de discussie een andere wending proberen te geven aangezien je het niet kunt winnen op argumenten.


Ik heb in dit topic nog op geen enkel moment de zin getoond om over het product te argumenteren, dus begin er ook nu niet aan.

Maar sta mij toe om iemand die nogal arrogant uit de hoek wenst te komen (wat zijn goed recht is) erop te wijzen dat hij schrijffouten plaatst die je na de leeftijd van 12 jaar eigenlijk niet te veel meer zou mogen maken, wil je wat serieux genomen worden (ja, de vorm van zinnen formuleren of spellingsfouten reflecteren hoe dan ook op de inhoud).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6346
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 15 mei 2010 23:40

C a s r a n schreef: Boa, Cristiano Ronaldo speelt geen voetbalmatch meer zonder, maar plakt het wel zorgvuldig af (wordt er niet door gesponsord hé)... wil wat zeggen natuurlijk ;)


Hij heeft ook zo'n ding op zijn fietszadel en hij fietst nu ook zeer stabiel. Ik heb ook gehoord dat hij zo'n ding heeft op zijn kleedkamerstoel , maar dat zijn geruchten :D

Afbeelding

Wat een gelul over een bandje...
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 16 mei 2010 00:06

Je 'lult' aardig mee Rene :D ;)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

skimons
Forum-lid
Berichten: 2424
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:47
Locatie: Nijmegen

skimons 16 mei 2010 01:21

vertoont veel gelijkenis met dat metalen armbandje met die bolletjes op het eind.. weet niet meer hoe het heet, maar dat werkte minstens net zo goed :D vreemd dat die niet meer verkrijgbaar zijn.. vond em in elk geval veel mooier ;)

theunisse zweerde er ook bij. ik vind het allemaal bijzonder vermakelijk. wielrennen is tenslotte veeleer een mentale kwestie.

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 16 mei 2010 03:04

@Skimons:
Dat was de Bio-Stabil.
Die werkte wel want Nico Haak is er aan dood gegaan, dacht ik.

petronius
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 30 apr 2010 12:19

petronius 18 jun 2010 11:41

En werkt het bandje nog steeds ? :)

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 07 jul 2010 17:26

Los wat iedereen van de Power balance vind, het valt me op dat ons complete nationale elftal zo'n ding draagt. Misschien hebben ze hierdoor wel de finale gehaald ;)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 jul 2010 17:46

Tja, dat geeft maar weer eens aan hoe zwakzinnig sommige van die voetballers zijn...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 07 jul 2010 17:55

Amclassic-fan schreef:Tja, dat geeft maar weer eens aan hoe zwakzinnig sommige van die voetballers zijn...

+1 Het niveau humor ook. Gisteren bij JvG aan tafel. Wat een kleuters...

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 07 jul 2010 18:03

Vergis je niet in het niveau van dit forum ....
"Try not. Do or do not......there is no try"

Plaats reactie