Ik heb ook op de Mol gereden, super weer en ging erg lekker. Twee keer aangevallen maar al vrij snel weer terug gepakt door het peloton. Wel altijd jammer dat renners in de laatste 2/3 ronden ineens denken te kunnen winnen en dan onnodige risico's gaan nemen (het is tenslotte een trainingskoers). Werd bij de bocht naar links net voor het klimmetje bijna onderuit gereden door iemand die de bocht verkeerd inschatte en veel te hard nam. Gelukkig geen valpartij maar wel mijn broek kapot door zijn shifter (denk dat het erachter bleef hangen ofzo).
Blijft wel een mooi rondje daar!
DRC de mol
-
- Forum-lid
Vandaag weer bij de mol gereden vanaf de start gelijk in de beugel.
Peloton brak gelijk in 2 stukken en had erg veel moeite in 2de peloton te geraken.
Uiteindelijk brak deze ook weer en konden we gelukkig halverwege bij hen weer aansluiten.
Veel later werd ook de kopgroep gepakt. Hierna was het bij mij op en moest ik laatste 5 min.
langs te kant toekijken. Jemig wat is iedereen sterk daar zeg! Je merkt echt dat iedereen daar nu
keihard de wedstrijden aanpakken.
Wel een voldaan gevoel en gelukkig niet gevallen. Nu morgen naar mallorca
en daar wat klimvermogen trainen.
Peloton brak gelijk in 2 stukken en had erg veel moeite in 2de peloton te geraken.
Uiteindelijk brak deze ook weer en konden we gelukkig halverwege bij hen weer aansluiten.
Veel later werd ook de kopgroep gepakt. Hierna was het bij mij op en moest ik laatste 5 min.
langs te kant toekijken. Jemig wat is iedereen sterk daar zeg! Je merkt echt dat iedereen daar nu
keihard de wedstrijden aanpakken.
Wel een voldaan gevoel en gelukkig niet gevallen. Nu morgen naar mallorca
en daar wat klimvermogen trainen.
-
- Forum-lid
Ik ga het ook maar eens proberen denk ik.
Nog meer mensen die vanuit Zevenbergen/Moerdijk wel eens die kant op gaan?
Nog meer mensen die vanuit Zevenbergen/Moerdijk wel eens die kant op gaan?