Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wie wint Milaan San - Remo?

uninvitedguest
Forum-lid
Berichten: 1713
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
Locatie: Omg. Eindhoven

uninvitedguest 22 mar 2010 14:25

Museeuw nooit ergens last van...............
Een akkefietje na een valpartij???????????????
't is maar net wat je onder een akkefietje verstaat.

Super Oscarito, geweldig, wat een renner.
Hierdoor is de druk voor de voorjaarklassiekers gelijk bij de Rabo's weg en is bij andere ploegen komen te liggen. Benieuwd hoe ze daarmee omgaan.

Oscar was door velen al weer afgeschreven. Hij kan nu zich in alle rust gaan voorbereiden op de WK in Australië, wat volgens velen nu al wordt aangemerkt als een sprintersWK. Nou, mogen de spanjaarden Oscarito voor de 4e titel gaan lanceren, brengt hem gelijk onder de allergrootsten.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 13470
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 22 mar 2010 16:51

Misschien heeft Freire wel zoveel gewonnen door zijn blessures.

Ik blijf erbij dat voor een groot deel het veel te zwaar is en als ze zich meer zouden focussen op kleinere delen van het seizoen ze meer zouden kunnen winnen.

Boonen na mei?? de laatste jaren niet echt top.

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 22 mar 2010 17:13

Heb zelf op vakantie in Oostenrijk de koers op een 'neutrale' Duitse zender gezien ipv RAI of Sporza, en het viel me wel op hoe Tom Boonen, en Tom Boonen alleen, ook daar als hèt referentiepunt van het voorjaarspeloton werd gezien. Dus da's blijkbaar toch niet enkel chauvinisme van Vlaamse commentatoren... :)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 22 mar 2010 20:23

UninvitedGuest schreef:Museeuw nooit ergens last van...............
Een akkefietje na een valpartij???????????????
't is maar net wat je onder een akkefietje verstaat.


Je begrijpt het niet. Ik wil zeggen dat Museeuw nooit langs de kant gestaan heeft door overbelasting, een ontsteking, rugpijn, ...

Uiteraard heeft hij twee loodzware smakken gemaakt, eentje in uitgerekend P-R en eentje met zijn motor. Maar langs de kant door 'spontane' kwetsuren nooit.

Oh, je moet ook eens je keyboard laten nakijken, volgens mij blijven je vraagteken en punt soms hangen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 22 mar 2010 22:01

Dario schreef:Heb zelf op vakantie in Oostenrijk de koers op een 'neutrale' Duitse zender gezien ipv RAI of Sporza, en het viel me wel op hoe Tom Boonen, en Tom Boonen alleen, ook daar als hèt referentiepunt van het voorjaarspeloton werd gezien. Dus da's blijkbaar toch niet enkel chauvinisme van Vlaamse commentatoren... :)


Komt dat ook niet een beetje omdat hij op het televisie scherm erg herkenbaar en voorin het peleton aanwezig was?
Die overal in doorgevoerde driekleur valt natuurlijk erg op tussen de rest.
De commentator zit daar ook naar te kijken.
En ,ja die moet nu eenmaal verplicht al die uren blijven kletsen.
Zij is ook tegen

dc
Forum-lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:08

dc 23 mar 2010 08:58

sjezer schreef:Freire is een uitzondering bij Rabobank. Hij is in mijn ogen een topper die bij Rabo niet verslechterd is (Leipheimer, McEwen, Flecha, Kroon). Allemaal goede renners, maar bij Rabo net niet, terwijl bij andere ploegen ze wel tot hun recht komen. Ik hoop dat het voor mensen als Boom en Gesink wel goed komt...


Onder het kopje we benne en blijven Hollandse azijnpissers...

Wat iedereen glashard vergeet is dat de laatste jaren Rabo na Astana de meeste grote rondes heeft gewonnen. Dat is heel erg bijzonder... ze doen het niet eenmaal, maar elke keer weer.

Niet iedereen slaagt bij Rabo, maar de tendens om Rabo een ploeg te noemen waar niets lukt, dat is verbazingwekkend.

regesi
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 16 jun 2009 23:00

regesi 23 mar 2010 22:51

Nog meer grappige beelden met helmcamera van Juan Antonio Flecha.

http://michaelbarry.ca/2010/03/cipressa-descent/

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 mar 2010 23:57

Duf filmpje, hij rijdt als een slak naar beneden. Als ze tijdens de koers hadden gefilmd had 't er heel anders uit gezien, dan had je de vangrail en de rotsmuur van een stuk dichtbij kunnen bekijken ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie