Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39553
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 08 feb 2010 19:46

[quote="superrose"]Ja ik had ook genoeg te doen deze week, vanmorgen vroeg opgestaan omdat ik zou gaan trainen, maar die kou I DON"T THINK SO[/quote]

Had je beter wel kunnen doen, de rest van de week wordt het alleen maar kouder ;)
Less is bore

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1399
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 08 feb 2010 19:50

Vanmorgen viel het wel mee. Wel natte sneeuw en hagel. Ook niet fijn.
Vanavond richting huis was het veel minder. -4 op de thermometer en windkracht 6 uit het NO. Dat heeft een gevoelstemperatuur van -10 en dat was niet fijn.
Zou een rondje doen, maar was echt blij dat ik onder een warme douche stond. Die 20 km tegen deze wind en koude hadden me gesloopt.
Ik ben dit zo zat.

Marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

raassie
Forum-lid
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 08 feb 2010 20:11

Tja, ik probeer door te trainen, zowel buiten als op de tacx, maar loop nu al tegen mijn derde verkoudheid in 4 a 5 weken op. Of het is nog de eerste, die maar niet over wil gaan. Ik heb behoefte aan een beetje warmte;-)
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

spietpiet
Forum-lid
Berichten: 1205
Lid geworden op: 19 mar 2006 17:45

spietpiet 08 feb 2010 20:54

[quote="marc v megroot"]Vanmorgen viel het wel mee. Wel natte sneeuw en hagel. Ook niet fijn.
Vanavond richting huis was het veel minder. -4 op de thermometer en windkracht 6 uit het NO. Dat heeft een gevoelstemperatuur van -10 en dat was niet fijn.
Zou een rondje doen, maar was echt blij dat ik onder een warme douche stond. Die 20 km tegen deze wind en koude hadden me gesloopt.
Ik ben dit zo zat.

Marc[/quote]

Windkracht 6 is een beetje overdreven, het is in Vlissingen niet meer als een goede windkracht 4 geweest
link buienradar geschiedenis
Altijd leuk om te zien wat de wind, windrichting en temperatuur was tijdens een training.
Een NO wind is altijd lastig met fietsen, meestal vrij constant wat het voor je gevoel veel zwaarder maakt.

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 08 feb 2010 22:59

[quote="marc v megroot"][quote="simen"]Mondjesmaat komt de wekelijkse,'rondje Walcheren stroom' weer op gang .
Het zijn natuurlijk de eerste zwaluwen,maar toch,er zit verandering in de lucht.[/quote]

Heb je die zwaluwen van Middelkamp al gezien.
Die zijn al de hele winter buiten.:p

Marc[/quote]

Nee, die heb ik nog niet herkend in de mist.
Waarbij vermeld dat ik zelf meestal in het veld zit tot half maart.
De waarnemingen van passanten gebeuren dan ook vanuit de luie stoel,slurpend aan koffie tot er geen houden meer aan is en ik naar buiten moet.
Zij is ook tegen

marsman
Forum-lid
Berichten: 2553
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 08 feb 2010 23:18

Ben nogal een fan van deze site: www.winterweer.com. Daar verwachten ze dat de strengste vorstperiode van deze winter er aan zit te komen.

Die Tacx gaat dus nog niet de zolder op.....
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1399
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 09 feb 2010 09:10

[quote="spietpiet"][quote="marc v megroot"]Vanmorgen viel het wel mee. Wel natte sneeuw en hagel. Ook niet fijn.
Vanavond richting huis was het veel minder. -4 op de thermometer en windkracht 6 uit het NO. Dat heeft een gevoelstemperatuur van -10 en dat was niet fijn.
Zou een rondje doen, maar was echt blij dat ik onder een warme douche stond. Die 20 km tegen deze wind en koude hadden me gesloopt.
Ik ben dit zo zat.

Marc[/quote]

Windkracht 6 is een beetje overdreven, het is in Vlissingen niet meer als een goede windkracht 4 geweest
link buienradar geschiedenis
Altijd leuk om te zien wat de wind, windrichting en temperatuur was tijdens een training.
Een NO wind is altijd lastig met fietsen, meestal vrij constant wat het voor je gevoel veel zwaarder maakt.[/quote]

Toen ik gisteren om 16:30 naar huis fietste was het op meteo zeeland BF 6 aangegeven uit NNO. Als je dan door het Sloe naar huis moet voelt het nog erger aan dan 6.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 09 feb 2010 11:36

Ik had gisteren op weg naar huis de wind pal tegen, dat was inderdaad wel even afzien zeg.
Heb bijna 1,5 uur gedaan over 30 km... en had toch zeker een half uur hete douche nodig om weer op temperatuur te komen.
En dan beloven ze later deze week ook nog sneeuw, getver :(
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 09 feb 2010 17:04

Dat word morgen ook geen 3 uur op de fiets ben ik bang, er komt alweer sneeuw aan (BAH!!)
Toch morgen nog maar even kijken of er toch geen mogelijkheid is om even op de fiets te gaan.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 09 feb 2010 17:37

Net terug van 41 km door de kou. Ik had al vanaf km 1 geen zin, maar ik wilde nog fietsen voor er eventueel sneeuw komt....
Velgenfluisteraar

Florezido

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 09 feb 2010 19:34

waar blijft het voorjaar!!! :D Verdorie alweer sneeuw en vorst tot na carnaval :(

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 09 feb 2010 19:55

Heerlijk, hartje winter. Hopelijk blijft het de komende dagen aangenaam koud, en valt er opnieuw een lekker pakje sneeuw. Kan ik weer wat witte km's wegtrappen in de duinen. Het besef dat het merendeel van de concurrentie binnen zit te kniezen, en dat m'n conditionele voorsprong des te groter wordt, smaakt het allemaal nog naar heel veel meer. :))

Plaats reactie