Gefeliciteerd , een kleine Grunningse Maxima erbij .... Enne wel blijven fietsen he Frank, we willen je niet missen hier.havana schreef:En hier is nummer 2 ook ter wereld gekomen na een turbobevalling! Dit keer een dochter, en ik had al een zoon dus we kunnen spreken van een koningskoppel. Moeder en kind maken het goed.
Het ik ben net vader geworden thema!
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Ach ik kelderde van 10.000km/jaar naar een kleine 3000km (en dan nog met name woon-werk). Het is maar waar je prio's liggen in een druk gezinsleven Het zal voor mij met de komst van mijn tweede, ook een dochter niet veel beter gaan worden.rene schreef:Gefeliciteerd , een kleine Grunningse Maxima erbij .... Enne wel blijven fietsen he Frank, we willen je niet missen hier.havana schreef:En hier is nummer 2 ook ter wereld gekomen na een turbobevalling! Dit keer een dochter, en ik had al een zoon dus we kunnen spreken van een koningskoppel. Moeder en kind maken het goed.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd met jullie dochter, Frank!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Van harte, Havana!!!
Dank voor alle felicitaties. Het meisje doet t prima en alles loopt voorlopig op rolletjes...
- jeroenkuiper
- Forum-lid
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
van harte gefeliciteerd! geniet ervan met z'n allen!havana schreef:En hier is nummer 2 ook ter wereld gekomen na een turbobevalling! Dit keer een dochter, en ik had al een zoon dus we kunnen spreken van een koningskoppel. Moeder en kind maken het goed.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- arnoudrace
- Forum-lid
Leuk! Dochters zijn top
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
-
- Forum-lid
Leuk topic
Ik ben een vader-in-wording. Ons eerste kindje (een meisje!) zal eind februari haar opwachting maken. Ik heb er echt superveel zin in. En die verschuiving in balans tussen hobby/werk/en gezinsleven komt wel goed. Natuurlijk zal het aantal km kelderen, en deelname aan de Maratona zoals dit jaar gaat waarschijnlijk niet lukken, maar fietsen is wel zo belangrijk voor me dat ik zal blijven inplannen. In goed overleg met de mama natuurlijk
Maar het lezen van de ervaringen is in ieder geval al heel leuk.
Ik ben een vader-in-wording. Ons eerste kindje (een meisje!) zal eind februari haar opwachting maken. Ik heb er echt superveel zin in. En die verschuiving in balans tussen hobby/werk/en gezinsleven komt wel goed. Natuurlijk zal het aantal km kelderen, en deelname aan de Maratona zoals dit jaar gaat waarschijnlijk niet lukken, maar fietsen is wel zo belangrijk voor me dat ik zal blijven inplannen. In goed overleg met de mama natuurlijk
Maar het lezen van de ervaringen is in ieder geval al heel leuk.