Forumrit Drenthe: 25 April 2010!!!
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik denk dat het handig is een groter station te pakken of eentje dat sneller bereikbaar is daar overstappen erg veel tijd kost
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
In Hoogeveen stopt 1 doorgaande trein vanuit het westen per uur, in Assen stoppen er twee. Vanuit A'dam zul je altijd 1 keer over moeten stappen in Amersfoort, maar dat is een hele snelle. Qua bereikbaarheid vanaf de snelweg maken beide stations elkaar niet veel.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
- Forum-lid
[quote="superrose"]Ik denk dat het handig is een groter station te pakken of eentje dat sneller bereikbaar is daar overstappen erg veel tijd kost[/quote]
Jaapieo stelde Hoogeveen voor als startplaats. Bij het station daar is voldoende parkeerruimte.
Lijkt me voor jou ook makkelijk om dit station als vertrekpunt voor deze forumrit te nemen.
Maar ik wil jaapieo graag horen! Waar is ie???
Jaapieo stelde Hoogeveen voor als startplaats. Bij het station daar is voldoende parkeerruimte.
Lijkt me voor jou ook makkelijk om dit station als vertrekpunt voor deze forumrit te nemen.
Ook ik wil graag mee rijden
- Jaapieo - Jasper
- Pinarello - Henk
- Walter G - Wijnand (stalen Gazelle)
- Lancev7 - Jip
- Rogkat - Rogier
- Ypuh - Ype
- Freekenstein - Freek
- Rubenio - Ruben
- Superrose - Rose
- Aziraphale - Erik
- Danny1407 - Danny (stalen plaat)
- Onejk - Jannes
- Jaapieo - Jasper
- Pinarello - Henk
- Walter G - Wijnand (stalen Gazelle)
- Lancev7 - Jip
- Rogkat - Rogier
- Ypuh - Ype
- Freekenstein - Freek
- Rubenio - Ruben
- Superrose - Rose
- Aziraphale - Erik
- Danny1407 - Danny (stalen plaat)
- Onejk - Jannes
-
- Forum-lid HC
Heeft iemand van jullie misschien nog een tip om ergens een mountainbike te huren en lekker door de bossen te knallen met een paar vrienden? We willen graag eens door de bossen van Appelscha fietsen, maar weten niet echt waar we een fiets kunnen huren (Ik geloof dat in Spier een fietsverhuur zit bijvoorbeeld).
Probeer Jan Kwint eens, in Hoogersmilde: http://www.jankwint.nl/. Daar vlakbij zit ook de atb route van Appelscha
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
[quote="Ypuh"]Heeft iemand van jullie misschien nog een tip om ergens een mountainbike te huren en lekker door de bossen te knallen met een paar vrienden? We willen graag eens door de bossen van Appelscha fietsen, maar weten niet echt waar we een fiets kunnen huren (Ik geloof dat in Spier een fietsverhuur zit bijvoorbeeld).[/quote]
Kramer in Appelscha.
Kramer in Appelscha.
[quote="Walter G"][quote="superrose"]Ik denk dat het handig is een groter station te pakken of eentje dat sneller bereikbaar is daar overstappen erg veel tijd kost[/quote]
[/quote]
Station van hoogeveen is een prima suggestie!
Ik lig ziek op bed, zodra ik me iets fitter ga voelen zal ik even (met een paar vrijwilligers? Walter? ) een uiteindelijke route uitstippelen en (wie gingen er ook alweer mee? PM even ) een proefritje maken met een man of 3!
Al met al nog genoeg te doen, gelukkig hebben we nog even!
[/quote]
Ik lig ziek op bed, zodra ik me iets fitter ga voelen zal ik even (met een paar vrijwilligers? Walter? ) een uiteindelijke route uitstippelen en (wie gingen er ook alweer mee? PM even ) een proefritje maken met een man of 3!
mijn Flickr
-
- Forum-lid
[quote="jaapieo"]
[/quote]
Je hebt PM!
[/quote]
Je hebt PM!
-
- Forum-lid
helaas uitrusten van de ronde van nh
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;